اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد فرماندار نیشابور

برخی مسئولان در هفته دفاع مقدس کم‌‌لطف بودند

فرماندار نیشابور از نبود برخی مدیران و مسئولان و اعضای شورای اداری شهرستان در برنامه‌ها و مناسبت‌های اعلامی از سوی کمیته‌های ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس انتقاد کرد.

برخی مسئولان در هفته دفاع مقدس کم‌‌لطف بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی فرمانداری نیشابور، اسفندیار جلایری در جمع اعضای شورای اداری شرکت‌کننده در برنامه مسابقه تیراندازی مسئولان ادارات و نهادهای شهرستان در محل سالن آموزش تیپ 21 زرهی امام رضا(ع) گفت: لازم است مدیران و مسئولان ضمن داشتن آمادگی‌های اعتقادی، سیاسی و اجتماعی از فرهنگ غنی دفاع مقدس حراست کنند.

وی ادامه داد: تیپ 21 امام رضا (ع) به‌ منظور تقویت خودباوری، بازنگری و معرفی نمادها و الگوهای معنویت، مقاومت و خلاقیت مدیران و کارکنان خود برنامه‌ریزی‌های متنوع فرهنگی و ورزشی در هفته دفاع مقدس برگزار کردند اما برخی مدیران و مسئولان برای حضور و بهره‌برداری از این برنامه‌ها کم‌لطف و بی‌اهمیت بودند.

نماینده عالی دولت در شهرستان حضور در چنین برنامه‌ها و مناسبت‌هایی را سبب افزایش همدلی مدیران و مسئولان دانست و تاکید کرد: داشتن نظم و انضباط کاری و دقت در اجرای برنامه‌ها لازمه مدیریت مناسب و مطلوب است.

جلایری ضمن تقدیر و تشکر از برنامه‌ریزی فرماندهی و کارکنان تیپ 21 امام رضا (ع) از فرماندهی ارشد نظامی شهرستان خواست برنامه‌ریزی لازم را برای حضور تمامی اعضای شورای اداری در چنین برنامه‌های مشابهی در آینده نزدیک داشته باشد.

انتهای پیام/2202/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول