اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان سمنان:

ترویج فرهنگ دفاع مقدس ضرورت جامعه امروز ایرانی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ترویج فرهنگ دفاع مقدس ضرورت جامعه امروز ایرانی است و باید جدی گرفته شود.

ترویج فرهنگ دفاع مقدس ضرورت جامعه امروز ایرانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی سپاه سمنان، سردار علی استادحسینی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدا و امام راحل (ره)، از دست‏‌اندرکاران برپایی یادواره و نمایشگاه حماسه اروند در شاهرود قدردانی کرد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به برگزاری نمایش‌های میدانی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: برگزاری این چنین برنامه‌های بصری برای جامعه و به خصوص نسل جوان بسیار ارزشمند و جای تقدیر و تشکر دارد؛ چرا که با امکانات محدود هر چند کم، به صورت ملموس گوشه‌ای از فداکاری‌های رزمندگان اسلام عینی به نمایش در می‌آید و بسیار تأثیرگذار است.

فرمانده گردان کربلا در دوران دفاع مقدس با اشاره به عملیات والفجر هشت و تأثیر آن بر روند جنگ گفت: در عملیات والفجر هشت از شاهرود دو گردان عمل کردند که ما که گردان کربلای دو بودیم در فاو عملیات کردیم و گردان کربلای یک به فرماندهی سردار شهید اخوی‎عرب در ام‎الرصاص و جزیره مجنون عملیات انجام دادند.

استادحسینی افزود: دشمن ما بعد از این عملیات باور نمی‌کرد که ما فاو را گرفته و از اروند عبور با آن همه موانع مختلف عبور کرده باشیم و هنوز هم برای بسیاری از کارشناسان نظامی باورپذیر نیست.

وی تأکید کرد: همه این پیروزی‎ها فقط و فقط به اخلاص و توکل رزمندگان وابسته و رمز همه این پیروزی‌ها همین اخلاص و توکل بود، که رزمندگان را به سوی پیروزی هدایت می‌کرد.

وی با بیان اینکه امروز همه ما باید قدردان شهدا و خانواده‌های آنان باشیم، تصریح کرد: اگر آن ایثارگری‌ها و جان‎فشانی‌ها نبود، معلوم نبود ما امروز در چه وضعی بودیم.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در پایان با تقدیر دوباره از برگزاری یادواره و برپایی نمایشگاه حماسه اروند گفت: امیدواریم که این کارهای خالصانه ما که در جهت ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت است، مورد قبول امام راحل (ره) و شهدا قرار بگیرد.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول