اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خاش:

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

فرماندار خاش گفت: پیروی از ولایت رمز پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی در دفاع مقدس بود

علیرضا شهرکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خاش اظهار داشت:‌ دوران هشت سال جنگ تحمیلی از عظمت و اهمیت والایی برخوردار است که هر چه در مورد این دوران بگوییم بازهم نتوانسته‌ایم تمامی زوایای آن را تبیین کنیم.

وی هفته دفاع مقدس را سند افتخار ملت شریف ایران اسلامی دانست و تصریح کرد : هفته دفاع مقدس یادآور آغاز جنگ تحمیلی علیه کشور ایران است که به مدت 8 سال به طول انجامید و بر افتخار و اقتدار کشور ایران اسلامی در جهان افزود.

این مسئول خاطرنشان کرد: دفاع مقدس و هشت سال جنگ تحمیلی سیلی محکمی به صورت آمریکا و سایر دشمنان ملت ایران اسلامی است.

وی یادآور شد: ملت ما باید در نشان دادن آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای هشت سال جنگ تحمیلی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و حرکت کند تا همه دنیا بداند که ما با تکیه بر عناصرمهمی همچون ولایت، شهادت و جهاد توانسته‌ایم فتح کننده شرافتمندانه جنگ هشت ساله باشیم فرماندار خاش بیان کرد: رزمندگان دفاع مقدس بزرگترین الگو سرمشق برای جوانان امروز این مرز و بوم هستند و نسل امروز باید با الگوبرداری از رزمندگان اسلام مسیر زندگی خود را پیدا کنند و راه آنان را ادامه دهند.

شهرکی با اشاره به اینکه پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی در دفاع مقدس بود، تاکید کرد: جنگ هشت سال دفاع مقدس ثابت کرد که دفاع از ولایت و پیروی از آن باعث ایجاد اتحاد و وحدت در جامعه خواهد شد و به این دلیل کشور به پیروزی و ثبات می‌رسد.

فرماندار خاش ادامه داد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس حادثه‌ای عظیم و بسیار تاثیرگذار در تاریخ ایران اسلامی است که شامل درس‌های مهمی برای ملت ایران و همه جهانیان است.

انتهای پیام/75004/ش30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول