اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 4 وزن

برترین جوانان جوجیتسوکار جام دفاع مقدس در قم معرفی شدند

برترین جوانان جوجیتسوکار قم در پایان رقابت مدعیان شرکت کننده در پیکارهای جوجیتسو قهرمانی جام دفاع مقدس در استان قم معرفی شدند.

برترین جوانان جوجیتسوکار جام دفاع مقدس در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جوجیتسو یکی از رشته‌های زیر مجموعه فدراسیون ورزش‌های رزمی در کشور و هیئت‌ ورزش‌های رزمی در استان‌ها به شمار می‌رود و در قم در سال‌های اخیر گام‌های خوبی برای توسعه جوجیتسو در بین نوجوانان و جوانان علاقمند به این رشته برداشته شده است.

برگزاری کلاس‌های آموزشی به منظور افزایش دانش نیروی انسانی مرتبط با این رشته، استعدادیابی، برگزاری مسابقات استانی و همچنین اعزام به پیکارهای قهرمانی کشور از جمله اقداماتی است که همگی زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت رشته‌های مختلف رزمی از جمله جوجیتسو را در استان قم فراهم کرده است.

حاصل تمام این اقدامات این بوده که در حال حاضر قم چهره‌های بسیار خوب و آینده‌داری در رشته جوجیتسو دارد که در رقابت‌های جوجیتسو قهرمانی کشور حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و موجب افزایش اعتبار ورزش قم و به خصوص جوجیتسو شده‌اند.

با تمام آنچه که در حال حاضر موجب شده تا به جوجیتسو به عنوان یک رشته ورزشی مدال‌آور در آینده‌ای نزدیک نگاه شود، مسابقات جوجیتسو به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در حالی در قم برگزار شد که این دوره از مسابقات در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان به انجام رسید و سرانجام پرونده این رقابت‌ها با معرفی برترین‌های رده سنی جوانان بسته شد.

شرکت‌کنندگان در مسابقات جوجیتسو قهرمانی استان قم در حالی به رقابت خود در این دوره پایان دادند که در وزن منهای 69 کیلوگرم مهرداد بختیاری و عباس شیرازی با عبور از سد حریفان خود به دیدار نهایی رسیدند که البته برنده این مسابقه بختیاری بود و قهرمان شد تا شیرازی نایب قهرمان شود و مقام سوم مشترک به احسان صالحی و حسین یزدی برسد.

در وزن منهای 83 کیلوگرم این دوره از رقابت‌ها حسین بادروج و عیل والی‌پور دیدار پایانی را به انجام رساندند که برنده این مسابقه بادروج بود تا وی قهرمان شود، ضمن اینکه والی‌پور نایب قهرمان شد و مقام سوم مشترک را مهدی بیگدلی و محسن بنی‌حسن کسب کردند.

در وزن منهای 94 کیلوگرم رده سنی جوانان جوجیتسو قهرمانی استان قم مجتبی رزم‌دیده و سیدمجتبی حسینی برگزار کننده مسابقه نهایی بودند که سرانجام رزم‌دیده قهرمان شد و در این وزن حسینی دوم شد و مقام سوم مشترک به دانیال کریمی و محمدحسین کریمی در جایگاه سوم مشترک قرار گرفتند.

در وزن به اضافه 94 کیلوگرم دیدار نهایی بین سعید ناصح‌فر و محمد فخارزاده‌قمی به انجام رسید که فاتح این بازی ناصح‌فر بود و قهرمان شد، در این وزن فخارزاده‌قمی نایب قهرمانی را به دست آورد و محمدحسین فکری مقام سوم را به دست آورد.

انتهای پیام/78002/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول