اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل:

برپایی جشن عاطفه‌ها در 948 مدرسه / 1399 نفر در برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت دارند

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: 948 مدرسه برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در 10 مهر ماه در نظر گرفته شده‌اند.

برپایی جشن عاطفه‌ها در 948 مدرسه / 1399 نفر در برگزاری جشن عاطفه‌ها مشارکت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در آستانه برگزاری جشن عاطفه‌ها در تشریح اهداف و برنامه‌های تدارک دیده شده برای این جشن اظهار داشت: در برگزاری مطلوب و مناسب این طرح علاوه بر مدارس تعداد 220 پایگاه ثابت و سیار نیز در سطح استان اردبیل تدارک دیده شده است تا اهالی استان در سه روز برگزاری این جشن بتوانند کمک‌های نقدی و جنسی خود را به نیازمندان پرداخت کنند.

وی افزود: از این پایگاه‌ها 120 پایگاه ثابت و 100 پایگاه سیار در مناطق مختلف مهیای برگزاری جشن عاطفه‌ها با هدف جذب کمک‌های خیرین و ترویج فرهنگ انسان دوستانه در جامعه هستند که به یقین این حرکت‌های اساسی و محوری می‌تواند در تقویت و باور‌سازی اعتماد و عاطفه بیشتر کمک کند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها با مشارکت آموزش و پرورش، سپاه و بسیج، صدا و سیما و هیئت امنای مساجد در روزهای 10، 11 و 12 مهر ماه برگزار می‌شود، گفت: 10 مهر ماه این جشن در مدارس، 11 مهر ماه در میادین و مساجد و 12 مهر ماه در مصلاهای شهرهای مختلف برگزار خواهد شد.

زلالی از نامگذاری شنبه تا جمعه هفته آینده به عنوان دوم مهر ماه با عنوان هفته جشن عاطفه‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: همکاری رابطین فرهنگی، عاملین و معتمدین روستایی، مدیران مدارس، اقشار مختلف بسیج، همکاران افتخاری و تلاشگران امداد امام خمینی در برگزاری مناسب این جشن حائز اهمیت است.

این مسئول افزود: تعداد 150 هزار پاکت جمع‌آوری کمک‌های مردمی در بین دانش‌آموزان توزیع شده و بیش از 4 هزار برگ پوستر نیز برای اطلاع‌رسانی چاپ و آماده شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل یادآور شد: این جشن به صورت مسجد محور و مدرسه محور برگزار خواهد شد و علاوه بر دایر شدن صندوق‌های جمع‌آوری کمک در مدارس و مساجد شاهد نصب بنرهای اطلاع‌رسانی نیز در این مکان خواهیم بود.

زلالی ادامه داد: سال گذشته در قالب این جشن بیش از 56 میلیون و 800 هزار تومان در مدارس جمع‌آوری شده و با همت مدیران مدارس تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده اعم از نقدی و جنسی در اختیار دانش‌آموزان بی‌بضاعت قرار گرفت.

وی عنوان کرد: برگزاری این جشن در مدارس سبب رونق روحیه انفاق و احسان و نوع‌دوستی می‌شود و نسل آینده ما بهتر و بیشتر با این فرهنگ ارزشمند انس و الفت می‌گیرند.

مدیر‌کل کمیته امداد استان اردبیل ابراز داشت: امسال نیز بر اساس توافقنامه‌ای که با آموزش و پرورش استان اردبیل داشتیم قرار شده است تمامی کمک‌های جنسی و مالی دانش‌آموزان و اولیا در اختیار نیازمندان قرار گیرد که این کار با سرعت انجام خواهد شد.

زلالی تصریح کرد: با احتساب کمک 56 میلیون تومانی جمع‌آوری شده در مدارس در جشن عاطفه‌های سال 91 مبلغ 151 میلیون تومان جمع‌آوری و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،  این مسئول در پایان سخنان خود گفت: قطعاً امسال با تمهید برنامه‌های متنوع سعی داریم این جشن هر چه با شکوه‌تر در سطح استان برگزار شود که در این زمینه کمیته امداد در مجموع یک هزار و 392 نفر را به عنوان نیروی رسمی، قراردادی و افتخاری به کار گرفته تا این جشن با آبرومندی و شایستگی برگزار شود.

انتهای پیام/62007/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول