اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد ملایر:

جشن عاطفه‌ها دهم مهر ماه در ملایر برگزار می‌شود

مدیر کمیته امداد ملایر از برگزاری جشن عاطفه‌ها در ملایر همزمان با دهم مهر ماه خبر داد.

جشن عاطفه‌ها دهم مهر ماه در ملایر برگزار می‌شود

علی کولیوند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار داشت: همه ساله با شروع فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی دانش‌آموزان در راستای کمک به دانش‌آموزان بی‌بضاعت کمیته امداد با همکاری سایر نهادهای مرتبط اقدام به برگزاری جشن عاطفه‌ها می‌کند.

وی با اشاره به اینکه یک هزار و 620 دانش آموز زیر پوشش کمیته امداد ملایر هستند ابراز داشت: این دانش‌آموزان با توجه به نیازهای ضروری برای تحصیل به کمک مردم و خیران نیازمند هستند که باید بیشتر مورد حمایت قرار گیرند.

مدیر کمیته امداد ملایر بیان داشت: در راستای کمک به دانش‌آموزان امسال نیز جشن عاطفه‌ها در شهرستان ملایر در دهم مهر ماه برگزار خواهد شد.

وی گفت: این جشن با به همت کمیته امداد و با همکاری صداو سیما، آموزش و پرورش و همچنین پایگاه‌های بسیج برگزار می‌شود.

کولیوند تعداد پایگاه‌های پیش‌بینی شده را برای برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در ملایر 250 پایگاه عنوان کرد و افزود: این پایگاه‌ها در میادین اصلی شهر و مدارس دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه سال گذشته کمک‌های نقدی و غیر نقدی از جشن عاطفه‌ها یکصد و 18 میلیون تومان در ملایر بوده است، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود امسال 150 میلیون کمک‌های نقدی و غیر نقدی از سوی مردم نوعدوست شهرستان ملایر در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود.

مدیر کمیته امداد ملایر از زیر پوشش قرار گرفتن دانش‌آموزان کمیته امداد ملایر برای هزینه تحصیلی از سوی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد و ابراز داشت: در این راستا اداره اوقاف و امور خیریه ملایر مبلغ 80 میلیون تومان کمک هزینه تحصیلی شامل لوازم‌التحریر و هزینه کتاب را در بین دانش‌آموزان کمیته امداد ملایر توزیع کرده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کمیته امداد نیز به تعدادی از دانش‌آموزان بی‌بضاعت لوازم‌التحریر و هزینه کتاب را پرداخت کرده است.

انتهای پیام/89013/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول