اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برپایی 850 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از برپایی 850 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان خبر داد.

برپایی 850 پایگاه جشن عاطفه‌ها در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، رضا حسنلو ظهر امروز در مراسم حضور خبرنگاران زنجانی در خانه انفاق این شهرستان با تقدیر ویژه از همکاری خبرنگاران رسانه‌های استان در پوشش اخبار کمیته امداد اظهار کرد: حضور اصحاب رسانه در خانه انفاق و اهدای هدایای این گروه به دانش‌آموزان نیازمند، جدا از بحث مادی موجب ترویج فرهنگ انفاق و احسان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اقدام خبرنگاران اقدامی نوین در سطح کشور است، ابراز امیدواری کرد، با این اقدام فرهنگ کمک‌رسانی به نیازمندان بیش از پیش در جامعه ترویج پیدا کند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها طی روزهای 10، 11 و 12 مهر ماه در استان زنجان همزمان با سراسر کشور، اذعان داشت: این جشن روز دهم در مدارس و روز یازدهم با برپایی پایگاه‌ها در سطح معابر و میادین و روز دوازدهم در مصلی‌های برگزاری نماز جمعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال 850 پایگاه به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها در سطح استان دایر می‌شود، افزود: همچنین تعدادی از صندوق‌های صدقه استان با آرم مخصوص در این روز به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی اختصاص پیدا می‌کند.

حسنلو با بیان اینکه جشن عاطفه‌ها امسال نیز همچون سنوات گذشته به همت کمیته امداد، صدا و سیما، آموزش و پرورش و بسیج مستضعفین برگزار می‌شود، اذعان داشت: کمیته امداد آمادگی برگزاری این جشن را با سایر دستگاه‌ها نیز دارد.

وی با بیان اینکه علت برگزاری جشن عاطفه‌ها پس از بازگشایی فصل مدارس ترویج فرهنگ انفاق و احسان است، اضافه کرد: هماهنگی‌های لازم با آموزش و پرورش در این زمینه انجام شده است، و امسال نیز همچون سنوات گذشته هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها است و امسال این جشن در همه مدارس استان برگزار می‌شود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه شعار امسال جشن عاطفه‌ها «مهر در انتظار مهر حماسی» است، اذعان داشت: در حال حاضر بیش از 5 هزار دانش‌آموز، دانشجو و طلبه زیر پوشش کمیته امداد استان زنجان هستند که امیدواریم مردم با حضور پرشور و پر مهر امسال نیز همچون سنوات گذشته به یاری دانش‌آموزان نیازمند بشتابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از اقدامات انجام شده توسط کمیته امداد طی سال‌جاری اشاره کرد و گفت: در طول ماه رمضان سال‌جاری در هر شهرستان یک مرکز نیکوکاری افتتاح شد که با برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال شمار آنها به 28 مرکز می‌رسد.

حسنلو همچنین با اشاره به اجرای طرح جامع مسجدمحوری، گفت: با همکاری هیئت امنای مساجد این طرح در بیش از 140 مسجد برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ انفاق و احسان و بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در کمک به خانواده‌های نیازمند است.

انتهای پیام/73005/ح40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول