اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی اعلام کرد

پیش‌بینی جذب 2 میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی گفت: پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه‌های امسال بیش از 2 میلیارد تومان کمک مردمی به نفع دانش‌آموزان نیازمند و محروم جمع‌آوری شود.

پیش‌بینی جذب 2 میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی در جشن عاطفه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از خراسان‌رضوی به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی، سلمان دانشور گفت: جشن عاطفه‌ها برای حمایت از دانش آموزان نیازمند و محروم و با آغاز سال تحصیلی در سطح مدارس انجام می‌شود تا زمینه را برای فراگیری علم و دانش افرادی که از بضاعت مالی مناسبی برخوردار نیستند، فراهم کند.

وی کمیته امداد و آموزش و پرورش را دو عنصر بارز و اصلی در برگزاری جشن عاطفه‌ها خواند و تصریح کرد: این جشن در سال جاری همزمان با سراسر کشور 10، 11 و 12 مهر ماه در سطح خراسان رضوی برگزار می‌شود.

دانشور ادامه داد: برگزاری این جشن همزمان با روز 10 مهر در مدارس و با نواختن زنگ جشن عاطفه‌ها آغاز می‌شود و در 11 مهر در معابر عمومی با برگزاری جشن عمومی و در 12 مهر در مصلی نماز جمعه به کار خود پایان خواهد داد.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با مشارکت آموزش و پرورش خراسان رضوی در سال گذشته، 750 میلیون ریال جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود در جشن عاطفه های سال جاری 2 میلیارد تومان کمک مردمی جمع‌آوری و جذب شد.

وی یادآور شد: با آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس پاکت ویژه جشن نیکوکاری بین دانش آموزان توزیع خواهد شد.

دانشور ابراز داشت: تاکنون بین اصناف و اقشار مختلف 150 هزار پاکت کمک به جشن عاطفه‌ها توزیع شده است.

این مسئول اضافه کرد: این نهاد در آستانه بازگشایی مدارس بین دانش‌آموزان نیازمند و تحت پوشش خود سبد تحصیلی را توزیع کرده است.

معاون توسعه و مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان رضوی متذکر شد: بین دانش آموزان تحت حمایت 6 هزار و 500 سری سبد تحصیلی شامل لوازم التحریر به ارزش هر سبد 150 هزار ریال توزیع کرده است.

دانشور از جذب کمک‌های نیکوکاران از ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد و اذعان داشت: از ابتدا تا 25 شهریور ماه سال جاری 8 میلیارد ریال کمکهای نیکوکاران در آستانه برگزاری جشن عاطفه‌ها توسط این نهاد جمع‌آوری شده است.

انتهای پیام/2202/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول