اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام بزرگواری در گفت‌وگو با فارس:

عزت ایران اسلامی در سیاست خارجی تعطیل‌بردار نیست

نماینده 4 شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر در سیاست خارجی به دنبال راهکارهای جدید هستیم باید مبتنی بر اصل نرمش قهرمانانه باشد و عزت را همواره سرلوحه مذاکرات قرار دهیم.

عزت ایران اسلامی در سیاست خارجی تعطیل‌بردار نیست

حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی مبتنی بر اصولی است که هیچ‌گاه از این اصول دست برنمی‌داریم.

وی ادامه داد: عزت ایران اسلامی از اصولی است که هیچ‌گاه نباید تعطیل شود.

نماینده چهار شهرستان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی به سخنان چند روز اخیر رئیس جمهور در سازمان ملل اشاره کرد و ادامه داد: از دیپلمات کار کشته و کاردانی همچون روحانی انتظار چنین مواضع اصولی و منطقی را داشتیم که به خوبی و با درایت به وظیفه خود عمل کرد.

حجت‌الاسلام بزرگواری یکی از مواضع اصولی و هوشمندانه رئیس جمهور در نیویورک را در خصوص موضع‌گیری علیه اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی ذکر کرد و گفت: دنیا فهمیده که مواضع ایران اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی مربوط به این دولت و آن دولت نیست.

وی با بیان این‌که چارچوب هرگونه اقدام و مذاکره در سیاست خارجی را مقام معظم رهبری تعیین می‌کنند، تاکید کرد: نرمش قهرمانانه اصلی است که اگر به درستی آن را مورد تحلیل قرار دهیم علاوه بر دستاوردهای گذشته می‌توانیم امتیازات فراوانی از قبل آن دریافت کنیم به شرطی که حفظ اصول را تحت هر شرایطی مد نظر قرار دهیم.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی اصول سیاست خارجی ایران اسلامی را مشخص و واضح دانست و گفت: در سیاست خارجی قبل از هر چیز به منافع دنیای اسلام فکر می‌کنیم.

بزرگواری در ادامه گفت: حفظ مصالح و منافع کشور و پاسداری از دستاوردهایی که جوانان متعهد و با دانش برای ما ایجاد کرده‌اند و خون خود را در همین راه داده‌اند از دیگر منافعی است که هیچ‌گاه قابل معامله نیست.

این نماینده اصولگرای مردم در مجلس خاطرنشان کرد: با تدبیری که رئیس‌جمهور محترم خواهد اندیشید و با عمل به فرمایشات رهبری از این مراحل عبور می‌کنیم و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش در سطوح بین‌المللی به معرض دید جهانیان گذاشته خواهد شد.

انتهای پیام/2571/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول