اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در فارسان:

نرمش قهرمانانه تاکتیک راهگشایی برای نظام است

دبیر مجمع تشخصی مصلحت نظام گفت: تاکتیک نرمش قهرمانانه و دیپلماسی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و می‎تواند راهگشا برای نظام باشد.

نرمش قهرمانانه تاکتیک راهگشایی برای نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محسن رضایی صبح امروز در یادواره شهدای شهرستان فارسان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یکی از پرافتخارترین صحنه‌های حضور ملت ایران بود که تا ابد جاودانه و ماندگار می‎ماند.

وی افزود: از اینکه امروز در میان مردم غیور و شهیدپرور شهرستان فارسان حضور پیدا کرده‌ام بسیار خوشحالم و بر تمامی مادران و پدران شهید این شهرستان درود می‏فرستم.

رضایی با بیان اینکه شهدای شهرستان فارسان نقش مهمی در دوران هشت سال دفاع مقدس ایفا کردند، گفت: جوانان و نوجوانان این منطقه همدوش و هماهنگ با سایر جوانان کشور در جبهه‌های حق علیه باطل برای عزت و شرف و ناموس این مرز و بوم قهرمانانه جنگیدند و خالق حماسه بزرگی شدند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش جوانان در دوران دفاع مقدس، تصریح کرد: بیشتر سرداران و فرماندهان جنگ را جوانان تشکیل می‎دادند و اعتمادی که امام خمینی(ره) به این جوانان کرد منشا خیر و برکت برای کشور شد.

رضایی بر ضرورت اعتماد به جوانان و محول کردن امور به آن‌ها تاکید کرد و افزود: امروز با الگوگیری از اعتمادی که امام راحل در دوان دفاع مقدس به جوانان داشت باید به این قشر مهم جامعه بها داد و با شرکت دادن آن‌ها در امور کشور روحیه اعتماد به نفش را در آن‌ها تقویت کرد.

وی با اشاره به تاکتیک نرمش قهرمانانه، اظهار کرد: تاکتیک نرمش قهرمانانه و دیپلماسی از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون وجود داشته و ما در مقاطع زمانی از جمله جنگ تحمیلی و تسخیر لانه جاسوسی شاهد به کارگیری این تاکتیک بودیم و در زمان فعلی نیز بی‌شک موثر واقع می‎شود.

در ادامه این مراسم امام جمعه فارسان نیز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، تبیین و انتقال ارزش‌های این دوران به نسل‌های جوان را خواستار شد.

حجت‌الاسلام حسین جمالی‎زاده با اشاره به محرومیت‌ها و نارسایی‌های این شهرستان از دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام خواست تا به واسطه آشنایی با این شهرستان و مردم ولایتمدار و شهیدپرور آن زمینه را برای رسیدگی بیشتر مسئولان به این منطقه را فراهم کند.

انتهای پیام/68004/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول