اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

دیپلماسی مقتدرانه پیام نرمش قهرمانانه است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: پیام نرمش قهرمانانه در دیپلماسی بین‌المللی و عرصه داخلی بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

دیپلماسی مقتدرانه پیام نرمش قهرمانانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد محسن‌زاده ظهر امروز در یادواره شهدای حمل و نقل گیلان در مسجد قدس این شهر رانندگان را جزو اقشار سرافراز جامعه در دوران دفاع مقدس خواند.

وی اظهار کرد: رانندگان در دوران دفاع مقدس بار انقلاب اسلامی را به دوش کشیدند.

این مسئول به جانفشانی رانندگان در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: نقش حمل و نقل در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت و موثر بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان با حمایت حمل و نقل در انجام وظیفه خود موفق بودند، خاطرنشان کرد: 37 کشور دنیا در دوران دفاع مقدس تجهیزات در اختیار رژیم بعثی گذاشتند.

محسن‌زاده تبدیل جنگ تحمیلی به دفاع مقدس را ارزش توصیف کرد و یادآور شد: حمل و نقل گیلان بیش از 30 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وی آمریکا را منشأ ظلم، بیداد و ام‌الفساد جامعه بشری دانست و تصریح کرد: نرمش قهرمانانه از روی اضطراب، ضعف و سستی نبوده بلکه پیام نرمش قهرمانانه در دیپلماسی بین‌المللی و عرصه داخلی بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه ملت ایران جنگ‌طلب نیست، خاطرنشان کرد: اگر آمریکا بخواهد به طرف ایران دست‌درازی کند با مشت محکم ملت مواجه می‌شود.

وی با اشاره به توانمندی‌ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ایران در کمتر از 9 ساعت توانایی با خاک یکسان کردن تمام سرزمین رژیم صهیونیستی را دارد.

محسن‌زاده به جایگاه اقتدار نظام اسلامی در جهان اشاره کرد و افزود: نرمش قهرمانانه، تاکتیک و روش است و ایستادگی و مقاومت سرسختانه جزو اصول ما محسوب می‌شود.

وی به صلح حدیبیه در زمان پیامبر (ص) اشاره کرد و یادآور شد: دستاورد این صلح فتح خیبر و مکه بود.

این مسئول با بیان اینکه نرمش قهرمانانه زمینه‌ساز فروپاشی دنیای استکبار است، متذکر شد: پذیرش قطعنامه 598 زمینه تعدی و تجاوز دشمن به کشور را کم کرد.

وی نوید فروپاشی کاخ سفید را داد و تصریح کرد: امروز جهان استکبار با سرانگشتان ملت ایران به چرخش در می‌آید.

انتهای پیام/2300/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول