اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار خادم‌الحسینی در یادواره 150 شهید شهر شال:

مطیع رهبری در مسئله نرمش قهرمانانه هستیم/ضرب‌ شست رزمندگان در بیروت و لبنان به دشمنان

موسس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس در یادواره باشکوه شهر شال با تاکید بر اینکه مطیع رهبری در مسئله نرمش قهرمانانه هستیم گفت: امروز رزمندگان در لبنان و بیروت ضرب شست محکمی را به دشمنان نشان می‌دهند.

مطیع رهبری در مسئله نرمش قهرمانانه هستیم/ضرب‌ شست رزمندگان در بیروت و لبنان به دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین یادواره گرامیداشت 150 شهید بخش شال عصر امروز با شرکت گسترده مردم این منطقه و مسئولان طی آئینی باشکوه در مسجد جامع این شهر برگزار شد.

سردار معز خادم‌الحسینی در این یادواره با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان در عملیات کربلای 5 اظهار داشت: در هنگامه عملیات کربلای 5 پس از ناکامی و عدم موفقیت رزمندگان و گردان‌های عمل کننده در صحنه نبرد و در پی تک شدید دشمن در این منطقه دستور عقب نشینی از سوی قرارگاه صادر شد و به همین سبب در کمتر از سه ساعت هزاران نفر از رزمندگان اسلام از منطقه عملیاتی خارج شدند که این مهم با توجه به موقعیت تاریکی و فشارهای دیگر کم سابقه برآورد می‌شود.

این رزمنده و فرمانده دفاع مقدس تصریح کرد: همچنین در ایام عملیات کربلای 5 هنگامی که از سوی سردار فضلی ارمغان دیدار امام به بچه‌ها رسید، رزمندگان جانانه و با شتابی فراوان 5 ضلعی معروفی را که مانع پیشروی شده بود شکافته و به پیش رفتند که پس از این عملیات مشتاقانه به دیدار امام راحل شتافتند.

موسس پژوهشکده علوم و معارف دفاع مقدس عنوان کرد: بنابر روایات اگر انسان پای اهداف خویش ایستادگی کند به مقام‌های بالای معنویت رسیده و امروز حضور در یادواره‌های شهدا و استقامت در راه گرامیداشت آرمانهای انقلاب اسلامی تاثیرگذار و قابل توجه است.

خادم‌الحسینی با تاکید بر اینکه بصیرت افراد به میزان توانایی آنها بوده و داشتن اراده بزرگ برای شناسایی جبهه حق و باطل ضروری است ابراز داشت: شناخت مسئله حلال و حرام هنگامی میسر است که فرد راه را از بیراهه شناخته و علاوه بر عمل به وظیفه خویش با نگاه معنوی به زندگی به یک مجاهد، رزمنده و فداکار صحنه نبرد تبدیل شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس به تشریح ویژگی‌های مومنان حقیقی پرداخت و تصریح کرد: بنا بر احادیث و روایات قلب مومن به عنوان مأمن پاک، جایگاه اهتزاز پرچم حق بوده و فرد مسلمان همواره ضمن دفاع از مظلومان هیچ‌گاه به زیر بار ظلم نمی‌رود.

وی با بیان اینکه راه شهدا همواره پابرجا بوده و تداوم مسیر آنان به عهده جوانان قرار گرفته است، افزود: امروز همه باید برای ترویج فرهنگ ایثار تلاش کرده و فداکاری کنیم.

خادم‌الحسینی با تاکید بر ضرورت استمرار مسیر با برکت امام و رهبری تصریح کرد: در موضوع طرح رابطه با آمریکا با عنوان مسئله سیاسی باید با اطاعت از رهبری برای تحقق نرمش قهرمانانه گام برداشت و هیچ تردیدی را در راه حق از خود نشان نداد و استکبار جهانی بویژه آمریکا در دوره دفاع مقدس شکست سنگینی را از ملت ایران خورده است و امروزه نیز رزمندگان در مناطق بیروت و لبنان ضرب شست محکمی را به دشمنان نشان می‌دهند.

رزمنده و پیشکسوت دفاع مقدس با تاکید بر اینکه ملت همواره باید در خط نبرد گام برداشته و از اعتقادات خویش در جنگ نرم دفاع کنند، ابراز امیدواری کرد که به زودی شاهد تشکیل حزب‌الله در کشورهای آمریکایی و اروپایی باشیم.

انتهای پیام/77005/ع40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول