اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سابق سپاه قدس گیلان:

نرمش قهرمانانه به معنای سازش نیست

جانشین سابق سپاه قدس گیلان گفت: نرمش قهرمانانه به معنای سازش و سستی و ضعف نیست.

نرمش قهرمانانه به معنای سازش نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، نظرعلی علیزاده ظهر امروز در همایش تجمع رزمندگان دفاع مقدس این شهرستان اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام و ملت سلحشور ایران اسلامی است.

*دفاع مقدس قصه نیست/جنگ تمام عیار دشمن در حوزه فرهنگی

وی، با بیان اینکه دفاع مقدس قصه و داستان نیست بلکه یک واقعیت تاریخی است، افزود: دفاع مقدس ما محدود به رزمندگان نیست بلکه تمام آحاد ملت غیور ایران اسلامی در دفاع مقدس نقش‌آفرین بودند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، پیروزی ملت ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را مدیون ایثار و وحدت و همدلی ملت ایران و درایت امام خمینی (ره) دانست.

وی، تصریح کرد: امروز دیگر خبری از صدای ناهنجار بمب و انفجار نیست بلکه در جنگ تمام عیار دشمن در حوزه فرهنگی و سیاسی و اقتصادی قرار گرفته‌ایم که لزوم ایستادگی و وحدت ملت ایران اسلامی را می‌طلبد.

علیزاده، با بیان اینکه اکنون در عرصه فرهنگی یک جنگ تمام عیار با نظام سلطه داریم، خاطرنشان کرد: در عرصه اقتصادی نیز یک جنگ نابرابر را شاهدیم.

وی با تأکید بر اینکه جنگ هشت سال دفاع مقدس الگویی ناب در عرصه نظامی به تمام جهان بود، یادآور شد: در حوزه فرهنگی و اقتصادی نیز باید یک الگویی برای ملت آزادیخواه جهان باشیم که در مقابل استکبار ایستاده‌ایم.

عضو شورای مرکزی جبهه متحد اصولگرایان گیلان، ارائه جنگ سخت، نرم و نیمه نرم را الگوی موفق در حوزه امنیتی و اطلاعاتی از سوی نظام اسلامی دانست.

وی خاطر نشان کرد: تمام سازمان‌های اطلاعاتی دنیا بر ایده‌ها و موفقیت‌های امنیتی ایران اسلامی اعتقاد دارند و برای آنها حوزه امنیتی و اطلاعاتی نظام اسلامی مجهول مانده است.

*الگوی فرهنگی اسلامی نیاز جامعه

علیزاده، با بیان اینکه اکنون نیازمند یک الگوی فرهنگی طبق اسلام ناب هستیم، بر لزوم توجه روشنفکران و عالمان و صاحب‌نظران حوزه فرهنگی برای ایجاد یک الگوی فرهنگی ناب تأکید کرد.

وی با اشاره به اینکه نباید جای رزمندگان در عرصه‌های فرهنگی خالی باشد اظهار کرد: کار رزمندگان اسلام با اتمام جنگ هشت سال دفاع مقدس تمام نشده بلکه این سلحشوران و ایثارگران در کنار تمام آحاد ملت ایران اسلامی باید تمام تلاش خود را در مبارزه با جنگ نرم دشمن انجام دهند.

جانشین سابق سپاه قدس گیلان، با بیان فرازهایی از بیانات رهبر فرزانه انقلاب درباره ارائه سبک زندگی ایرانی اسلامی، متذکر شد: ظرفیت‌های بسیاری در حوزه فرهنگی داریم که باید آن را عملی کنیم و با ایجاد یک قرارگاه دفاعی در حوزه فرهنگی و به تبع آن ارائه الگوی سبک زندگی ایرانی‌اسلامی تمام کننده این ماموریت خطیر باشد.

*نرمش قهرمانانه به معنای سازش نیست

وی به سفر رئیس جمهور و هیئت همراه به سازمان ملل اشاره کرد و یادآور شد: اصطلاح نرمش قهرمانانه از سوی مقام معظم رهبری دقیق و هوشمندانه بود و نباید به معنای سازش و ضعف تعبیر شود بلکه ایستادگی و مقاومت در جایگاه قدرت و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه در عرصه بین‌المللی است.

علیزاده خاطرنشان کرد: ملت غیور و ولایت‌مدار ایران اسلامی با تمام وجود در مقابل زورگویان و ظالمان تا آخرین قطره خون ایستادگی می‌کنند و استکبار بداند که تحمل ملت ایران اسلامی بسیار زیاد است.

به گزارش فارس، در پایان همایش مذکور جمعی از مسئولان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس آستارا با حضور در مزار شهدای دفاع مقدس، نام و یاد آنها را گرامی نگه‌داشتند.

انتهای پیام/84001/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول