اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

علیپور در گفت‌وگو با فارس:

رئیس‌جمهور با «نرمش قهرمانانه» در سازمان ملل سخنرانی کرد

نماینده مردم سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس گفت: مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل متحد با رویکرد نرمش قهرمانانه بیان شده است.

رئیس‌جمهور با «نرمش قهرمانانه» در سازمان ملل سخنرانی کرد

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با اشاره به سخنرانی رئیس‌جمهور در شصت و هشتمین اجلاس مجمع عمومی سالانه سازمان ملل، گفت: صحبت‌های رئیس‌جمهور از مواضع اقتدار و با احترام بیان شد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام دین آرامش و صلح و پیامبر ما پیامبر رحمت و مهربانی بوده است، افزود: دکتر روحانی از مواضع اقتدار سخنان نظام و رهبری و مردم را به جهانیان ارائه کرد.

وی با اشاره به تاکید رئیس‌جمهور بر حق مسلم و قانونی جمهوری اسلامی ایران از انرژی هسته‌ای و نظرات فقهی مقام معظم رهبری درباره انرژی هسته‌ای، خاطرنشان کرد: خبرنگاران از قول رئیس‌جمهور آمریکا این مطلب را منعکس کردند که در حال حاضر نوبت ایران است و این در حالی است که غرب و آمریکا ما را تحریم کردند و هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و دانشمندان هسته‌ای ما را ترور کردند و بر ما ظلم کردند و ما باید تظلم خواهی کنیم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دکتر حسن روحانی فرزند ملت است، افزود: با توجه به سابقه حضور وی در شورای امنیت ملی با اقتدار و احترام در سازمان ملل صحبت کرد.

علیپور با بیان اینکه مواضع رئیس‌جمهور در سازمان ملل متحد با رویکرد نرمش قهرمانانه بیان شده است، تصریح کرد: نام بردن از ایران و روسیه در سخنان رئیس‌جمهور آمریکا بیانگر قدرت ایران است.

وی یادآوری کرد: ایران در دنیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مانند خیلی از دولت‌ها دست و پا بسته و تحت تاثیر کشورهای قدرتمند نیست.

انتهای پیام/86015/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول