اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌سردار ‌عباسی ‌در گفت‌و‌گو با ‌فارس:

غواصان دریا‌دل زنجان خط‌شکنان دفاع مقدس بودند‌

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: غواصان دریادل زنجان خط‌شکنان دفاع مقدس بودند.

غواصان دریا‌دل زنجان خط‌شکنان دفاع مقدس بودند‌

سردار محمود عباسی در حاشیه دیدار با مردم زنجان و در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان زنجانی به عنوان خط‌شکنان جنگ شناخته شده بودند.

وی به غواصان دریادل زنجان اشاره کرد و افزود: در بسیاری از جنگ‌ها فرماندهان حضور تیپ‌های رزمنده زنجانی را برای شکستن خط آتش دشمن خواستار می‌شدند.

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه رزمندگان زنجان در هشت سال دفاع مقدس بسیار جان‌فشانی کرده‌اند، یادآور شد: لقب غواصان دریادل موجب افتخار همه زنجانی است.

وی به عملیات والفجر 8 اشاره کرد و گفت: در این عملیات غواصان دریادل زنجانی با شجاعت وصف‌نشدنی به قلب دشمن زدند و با کمترین تلفات و آسیب خطر دشمن را شکستند.

سردار عباسی با بیان اینکه رزمندگان زنجانی خدمات زیادی برای نظام مقدس اسلامی ارائه داده‌اند، افزود: رزمندگان زنجان در کنار سایر رزمندگان از کیان نظام مقدس اسلامی دفاع کرده‌اند.

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم ترویج مفاهیم دفاع مقدس در بین جوانان اشاره کرد و یادآور شد: باید از امکانات موجود برای این کار بهره لازم برده شود.

وی ضمن تاکید بر استفاده حداکثری از ارتباط رسانه‌ای برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد: ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه بسیار ضروری است.

سردار عباسی همچنین در خصوص نحوه ترویج فرهنگ مفاهیم جبهه و جنگ برای نسل سوم و چهارم انقلاب، اظهار داشت: واقعیت‌های جنگ باید همان‌گونه که بوده است برای نسل جوان بازگو شود.

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازگو کردن واقعیت جنگ را برای نسل جوان مهم دانست و تاکید کرد: از این طریق می‌توان به جوانان نشان داد این آب و خاک چگونه حفظ شده است.

وی همچنین به دلایل پیروزی رزمندگان اسلام در مقابل نیروهای بعثی اشاره کرد و یادآور شد: توکل به خدا اصلی‌ترین رمز و کلید موفقیت رزمندگان ایران بوده است.

سردار عباسی وجود ایمان در رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: ایمان به خدا و عشق به نظام مقدس اسلامی موجب ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس بوده است.

معاون تربیتی و آموزشی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همه دشمنان اسلام از این نیروی ایثار و شهادت مردم ایران هراس دارند، افزود: دشمنان ایران از هیچ چیز به غیر از نیروی ایمان مردم ایران هراس ندارند.

وی ضمن تاکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه، خواستار شد: همه مسئولین فرهنگی در این راستا تلاش کنند.

انتهای پیام/73007/ش40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول