اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله ملک‌حسینی:

شهیدان راه استقامت و دفاع از ارش‌های دینی را به ما آموختند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به توطئه‌های دشمن گفت: مردم ما راه استقامت و دفاع از ارزش‌های انقلاب و نظام را از شهدای گرانقدر یاد گرفتند.

شهیدان راه استقامت و دفاع از ارش‌های دینی را به ما آموختند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه حضرت آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی عصر امروز در یادواره شهدای ارتش شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی؛ برگزاری یادواره و مراسمات بزرگداشت شهدا را باعث جاودان ماندن رویداد بزرگ جنگ در تاریخ دانست و اظهار داشت: عاشورا در یک روز به پا شد اما در اربعین آن‌سال و در سال‌های بعد و عاشوراهای دیگری با یادواره‌ها در قلب‌ها زنده ماند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد پاسداری از عاشورا و احیای آن در جامعه با تبیین ارزش‌ها و تزریق به جامعه را در برگزاری یادواره‌ها خواند و تصریح کرد: دفاع مقدس که ارزش‌هایی چون شرافت، ایثار، صبر و تمامی عظمت‌های انسانی در آن خلق شده است در یادواره دفاع مقدس پاس داشته و به نسل‌های بعد منتقل می‌شود.

آیت‌الله ملک‌حسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران بر پایه مکتب رسول خدا و برای احیای ارزش‌ها و برای پاسداری انسانیت، شرف، عزت و حیا شکل گرفت افزود: نظام مقدسی مانند نظام اسلامی ایران مولود این انقلاب بود .

نماینده ولی فقیه در استان تلاش دشمن برای از پای درآوردن طفل نوپای انقلاب را متذکر شد و تصریح کرد: تمامی دنیا در جبهه واحد و در خط اول آنها دولت بعث عراق به فرماندهی صدام پلید و معاویه‌زاده به جنگ با این انقلاب آمدند.

وی رمز عزت و پایداری ایران اسلامی را وحدت و مقاومت جانانه دانست و با اذعان به اینکه نباید نسل سوم و نسل‌های بعد از پیروزی ایران در جنگ به پایان جنگ تعبیر کنند ابراز داشت: شکست و پیروی بر اساس اهدافی که طرفین مقابل دارند معنا می‌شود و اگر به آن هدف رسیدند پیروزی و در غیر این صورت شکست حاصل شده است.

آیت‌الله ملک حسینی ادامه داد: دشمن با حمایت آمریکا و اروپا و با اسلحه‌های روسی و حتی اروپا به جنگ ما آمد تا ایران را  تصرف و اشغال کند اما به هدف شوم خود نرسید.

وی با بیان اینکه امروز دشمن پس از ناکامی در جبهه نظامی تلاش می‌کند در جبهه فرهنگی و اقتصادی هدف جبهه نظامی خود را دنبال کند ادامه داد: شهیدان به ما آموختند چگونه از ارزش‌های دینی خود دفاع کنیم و چگونه از ارزش‌های عقیدتی و دینی خود همانند مرزهای کشور پاسداری کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به روایتی درباره بازماندگان از جنگ تصریح کرد: دشمن می‌خواهد با کشتن انسان‌ نه تنها او بلکه مکتب او را محو کند اما سنت خدا این است که بازماندگان شمشیر برای همیشه هم فراوان باشند و هم ماندگار و فرزندان و نسل‌های آنها در تاریخ با عزت و افتخار خواهند ماند.

انتهای پیام/82016/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول