اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

شهر چغادک میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

شهر 20 هزار نفری چغادک در پنجمین روز از دفاع مقدس میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس بود.

شهر چغادک میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مراسم تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس ظهر امروز در شهر چغادک برگزار شد و مردم قهرمان‌پرور این شهر آمدند تا با وداع با شهیدان والامقام بر ادامه راه و آرمان‌های آنان تجدید بیعت کنند.

کوچه‌ها، خیابان‌ها و سایر مناطق این شهر امروز بوی عطر شهدا را فرا گرفت.

امکانات و تجهیزات لازم برای حضور گسترده مردم چغادک از سوی سرپرست شهرداری چغادک و بسیجیان حوزه پایگاه مقاومت کربلا فراهم شد به‌گونه‌ای که ضمن تسطیح مسیر و آب‌پاشی مسیر عبور شهدا، ایستگاه‌های صلواتی در مسیر ایجاد شد.

مردم قهرمان پرور چغادک در مراسم تشییع شهدا یکپارچه آمدند تا بگویند ما تا آخرین نفس برای حفظ آرمان‌های شهداء ایستاده‌ایم و مقتدرانه با دشمنان مقابله خواهیم کرد.

دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی امروز در مراسم چشمگیر بودند آنان هم آمده بودند تا با شهیدان وداع و پیمان ببندند شما برای حفظ این آب و خاک جان خود را تقدیم کردید و ما بعنوان آینده سازان این مرز و بوم حافظ همه جانبه کشور و انقلاب اسلامی هستیم.

سرپرست شهرداری چغادک با گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس و شهدای والامقام گفت: مردم چغادک از مدتها قبل برای استقبال و شرکت در تشییع پیکر شهدا روزشماری می‌کردند و امروز با حضور شهدا در شهر همه آمدند و با شهدای پر افتخار بیعت مجدد بستند.

مرتضی مکارم با بیان اینکه تکریم و میزبانی پیکرهای معطر و نورانی شهدای گمنام برای چغادک منشا خیرات و برکات خواهد بود تصریح کرد:هرآنچه که انجام داده و تدارک ببینیم قطره ای از اقیانوس ایثارگری و تجلیل از شجاعت و ازخود گذشتگی این شهدا را نیز انجام نداده ایم.

وی تدفین شهدای گمنام در این شهر را مایه خیر و برکت دانست و گفت: برکت خون شهدا مکر دشمنان ملت بزرگ و شهیدپرور و ارزشهای اسلامی کشورمان را خنثی خواهدکرد.

امام جمعه چغادک نیز یاد و خاطره شهدای والامقام را گرامی‌ داشت و با تجلیل از حضور گسترده مردم در مراسم تشییع شهدای والامقام گفت: شهدا همواره مایه خیر و برکت هستند و وجودشان در هر شهر و دیار آثار و برکات متعددی برای مردم دارد.

حجت الاسلام سید مجید موسوی اظهار داشت : گر چه این شهدا، گمنامان جهاد و دفاع مقدس هستند اما برای ملت و مردم ایران، آشنای همیشه جاودان هستند.

وی افزود: شهدا با اهدای جان خود برای حفظ دین‌الهی و هزینه این سرمایه بزرگ در راه خدا قطعاً بهترین منزلت و جایگاه را نزد خداوند خواهند داشت.

انتهای پیام/66006/ل30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول