اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در دیدار با آیت‌الله باریک‌بین:

نقش آیت‌الله باریک‌بین در دفاع مقدس کم‌نظیر و تأثیرگذار بود

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به نقش آیت‌الله باریک‌بین در تشکیل تیپ علی ابن ابی‌طالب ایشان را جزو ائمه مطرح کشور عنوان کرد.

نقش آیت‌الله باریک‌بین در دفاع مقدس کم‌نظیر و تأثیرگذار بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محسن رضایی دقایقی قبل در دیدار با آیت‌‌الله هادی باریک‌بین امام جمعه و نماینده ولی فقیه در این استان با گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی اظهار داشت: حماسه رزمندگان و غیورمردان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ این کشور جاودان می‌ماند.

وی با اشاره به نقش آیت‌الله باریک‌بین و تأثیرگذاری ایشان در این حوزه عنوان کرد: آیت‌الله باریک‌بین در دفاع مقدس نقشی بارز و تأثیرگذار داشتند که از نمونه‌های این مهم می‌توان به پیگیری ایشان برای تشکیل تیپ علی ابن ابی‌طالب (ع) اشاره کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نقش رزمندگان استان قزوین را در دفاع مقدس مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: بی‌تردید رزمندگان استان قزوین همانند دیگر رزمندگان کشور در دفاع مقدس نقشی بی‌بدیل و در خور تحسین داشتند.

رضایی با اشاره به خدمات آیت‌‌الله باریک‌بین به انقلاب و کشور یادآور شد: آیت‌الله باریک‌بین از گذشته تا به حال از یاران صدیق انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی به تشریح ویژگی‌های آیت‌الله باریک‌بین پرداخت و یادآور شد: ویژگی‌های اخلاقی، ساده‌زیستی و انقلابی بودن آیت‌الله باریک‌‌بین تا به امروز تغییر نکرده که این تغییرناپذیری نیز از ویژگی‌های مهم آیت‌‌الله باریک‌بین است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با عنوان صراط المستقیم از آیت‌الله باریک بین نام برده و عنوان کرد: آیت‌الله باریک‌بین از علمای با اخلاق و با فضیلت در قزوین است که همواره بی‌ادعا بوده و همراه با نظام می‌باشد.

رضایی اضافه کرد: آیت‌الله باریک‌بین جزو ائمه جمعه مطرح کشور است که علاقه و عشق مردم به ایشان نشان‌دهنده چهره ماندگار ایشان می‌باشد.

وی یادآور شد: توجه به آینده جوانان و دلسوزی برای استان از دیگر ویژگی‌های آیت‌الله باریک‌بین است.

رضایی در خاتمه تشکیل سپاه قزوین را مدیون تلاش‌های آیت‌الله باریک‌بین دانست.

یادآور می‌شود دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام پس از این دیدار از مدرسه علمیه شیخ الاسلام نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/2667/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول