اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خورموج:

دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی است

امام جمعه خورموج گفت: دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی است و دانشجویان شهید در جبهه‌ها درس ایثار و شهادت فرا گرفتند و ره صد ساله را یک شبه پیمودند.

دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، حجت‌الاسلام عبدالحسین مصلح عصر امروز در نشست با اعضای مختلف حلقه‌های شجره طیبه صالحین سپاه امام رضا علیه السلام شهرستان دشتی اظهارداشت: اگر می‌خواهیم زیر چتر نهاد مقدس بسیج و شجره طیبه صالحین قرار گیریم و ما را جزو بندگان صالح خدا بشناسند باید از زشتی‌ها دور باشیم.

امام جمعه خورموج افزود: ریشه درخت شجره طیبه صالحین در اعماق زمین قرار دارد و اصل آن ثابت و شاخه‌ها و میوه‌های آن در آسمان قراردارد.

وی یادآورشد: هفته دفاع مقدس یادآور فداکاری‌ها، از خودگذشتگی‌ها، ایثارگری‌ها، شهادت طلبی‌ها و ایمان و عرفان است.

مصلح گفت: ما نه تنها در دوران دفاع مقدس بلکه هم اکنون نیز در برابر شهدا، خانواده شهدا، رزمندگان، بسیجیان، آزادگان و جانبازان احساس کوچکی و شرمندگی می‌کنیم.

وی شهید حسین فهمیده‌ها را الگویی برای جوانان و نوجوانان معرفی کرد و گفت: درصد بالایی از شهدای ما از شهدای دانش آموزی هستند که از حسین فهمیده الگو گرفتند و به لقاء الله پیوستند و درصد بالایی از شهدا را نوجوانان و جوانان تشکیل می‌دهند.

امام جمعه خورموج گفت: دفاع مقدس بزرگترین دانشگاه انسان سازی است و دانشجویان شهید در جبهه‌ها درس ایثار و شهادت فرا گرفتند و ره صد ساله را یک شبه پیمودند.

انتهای پیام/66006/ع20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول