اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

فرهنگ دفاع مقدس بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی استکبار است

امام جمعه اردبیل گفت: فرهنگ ناب و ارزشی دفاع مقدس شایسته‌ترین سرمایه معنوی در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم استکبار است که قطعاً در این مسیر می‌توان بیش از گذشته موفق عمل کرد.

فرهنگ دفاع مقدس بهترین راه مقابله با هجمه فرهنگی استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی عصر امروز در جریان بازدید از غرفه‌های نمایشگاه رزمی، فرهنگی بدر در اردبیل اظهار داشت: برپایی چنین نمایشگاه‌هایی در شناساندن رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام بسیار مؤثر و کارساز است و امیدواریم حضور آحاد مردم به ویژه جوانان به انتقال این سرمایه‌های عظیم و دستاوردهای گران‌سنگ منجر شود.

وی تصریح کرد: ‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهترین راه مقابله با هجمه‌های فرهنگی و جنگ نرم دشمنان است و در این زمینه ما نباید دچار برخی حرکت‌های نامناسب و اغراق‌گونه شویم.

عاملی خاطرنشان کرد: اگر این فرهنگ ناب به بهترین شکل و شایسته‌ترین صورت به نسل با بصیرت امروزی منتقل شود قطعاً آنها این فرهنگ را پاس داشته و دستاوردها را صیانت می‌کنند.

وی از جوانان و نوجوانان خواست با حضور در این نمایشگاه‌ها با آشنایی از گذشته پرافتخار خود با سیره و سلوک شهدا و اصل ولایت‌مداری آنها بیش از گذشته آشنا شوند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: اگر این گنجینه ارزشمند به نسل‌های آینده منتقل شود قطعاً همه از آن بهره برده و ضرورت به کارگیری ابعاد مختلف را در زندگی خود بیش از گذشته احساس می‌کنند.

عاملی بیان کرد: امروز دشمنان ما با ناامیدی از یورش و حمله در تمام جبهه‌ها به هذیان‌گویی افتادند در حالی که ملت ما در سنگرهای مختلف تلاش کرده تا کوچک‌ترین حرکت دشمن به کامیابی و توفیق نرسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امام جمعه اردبیل از فرهنگ غنی دفاع مقدس به عنوان مدرسه تربیتی و عشق سراسر شور و شعور یاد کرد و ادامه داد: دفاع مقدس ما از آن جهت دارای اهمیت است که این دفاع برای خاک و ظواهر مادی انجام نشد بلکه در آن روح معنویت موج می‌زند.

انتهای پیام/62001/ط20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول