اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس:

جبهه فرهنگی نیازمند دفاع جدی است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: همچنان‌که عرصه‎های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیازمند دفاع هستند جبهه فرهنگی نیز به یک دفاع جدی نیاز دارد.

جبهه فرهنگی نیازمند دفاع جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، عیسی امامی امشب در جمع مردم شهرستان گرگان در «همایش بزرگ روایت نزدیک» با گرامیداشت سی و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس برای کشور ایران دورانی مفید و اثربخش بوده است.

وی تصریح کرد: به خاطر مقاومت به یادماندنی ملت ایران در هشت سال دفاع این دوران در تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت شد و نسل به نسل انتقال پیدا می‎کند.

آمریکا تسلیم اراده ملت بسیجی ایران شده است

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اینکه آمریکا بعد از 34 سال تسلیم اراده ملت بسیجی ایران شده به خاطر فرهنگ دفاع مقدس است.

امامی با بیان اینکه دفاع همچنان باقی است، یادآور شد: در طول چند سال اخیر که دشمن حساسیت‎هایی در کشور ایجاد کرد و اعمال فشار و تحریم‎های فلج‎کننده را در دستور کار خود علیه ملت ایران قرار داد مقام معظم رهبری دهه چهارم را به عنوان پیشرفت و عدالت مزین کردند که همه باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی تحقق حماسه اقتصادی را در اولویت قرار دادن اقتصاد مقاومتی برشمرد و خاطرنشان کرد: اکنون همه بسیجیان، مسئولان و تمام کسانی که مسئولیتی بر عهده دارند باید به عنوان یک اراده عمومی، ملی و همه جانبه سهم خود را در حوزه اقتصادی مشخص کنند.

شهدا یک فرصت فرهنگی برای جامعه محسوب می‎شوند

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه نجات اقتصاد کشور مردمی شدن اقتصاد است، ابراز داشت: باید کاری کنیم تا زندگی مردم اقتصادی شود هر یک از خانواده‎ها می‎توانند با استفاده از همین حداقل‎ها برخی از مسئولیت‎ها را بر عهده بگیرند و با پرورش مرغ، زنبورعسل، سبزی‎کاری و ... سهمی در اقتصاد داشته باشند که این مهم یک پشتوانه جدی برای خواست و اراده نظام است.

امامی متذکر شد: اگر مردم در عرصه‎های اقتصادی و اجتماعی سهم خود را باور کنند یقیناً در حوزه اقتصاد کشور اتفاقات خوبی حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه راه شهدای گمنام را باید تداوم ببخشیم، یادآور شد: شهدا به نظام اسلامی عظمت و شوکت بخشیدند آنها یک فرصت فرهنگی برای جامعه محسوب می‎شوند اما در راستای ایجاد پارک موزه دفاع مقدس در تپه نورالشهدا گرگان برخی خرده می‎گیرند، نهی می‎کنند، گله ‎می‎کنند و یا حتی عده‎ای اعتراض می‎کنند که این پارک موزه به محیط زیست آسیب می‎زند.

نماینده مردم گرگان و آق‎قلا در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه پارک موزه دفاع مقدس پایگاهی اثربخش در حوزه معنوی است، بیان داشت: با ایجاد این فضای فرهنگی در ناهارخوران معضلات اجتماعی کاهش پیدا خواهد کرد لذا همه باید در این راستا کمک کنند تا پارک موزه دفاع مقدس به سرانجام برسد.

انتهای پیام/83001/ط30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول