اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران:

تحریف ارزش‌های دفاع مقدس بزرگ‌ترین خطر است

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران گفت: تحریف ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین خطر گسترش این فرهنگ ضد ارزشی است.

تحریف ارزش‌های دفاع مقدس بزرگ‌ترین خطر است

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام مختار نظری ظهر امروز در همایش دست‌ بوسی باغبانان بهشت در اداره فرهنگ و ارشاد نکا اظهار داشت: گرامیداشت این هفته در راستای زنده‌ نگه‌داشتن شهدا و انتقال رشادت‌های رزمندگان اسلام به نسل امروز و بعدی است و باید با تمام توان در این مورد وارد شویم.

این مسئول افزود: در جنگ هشت ساله عراق علیه ایران، مهمترین سلاح ما فرمانده جنگ و رهبری امام راحل بود که از هیچ کسی و چیزی غیر خدا نمی‌ترسید.

وی دفاع مقدس را نماد ولایت‌مداری ملت ایران دانست و یادآور شد:  فاصله گرفتن نسل جوان از آرمان‌ها و ارزش‌های دوران دفاع مقدس هدف اصلی دشمن از گسترش تهاجم فرهنگی است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کربلای مازندران اظهار داشت: انسجام و وحدت ملت ما، ایمان و حب به اهل بیت (ع) و رهبری امام راحل مهمترین فاکتورهای پیروزی ما در جنگ تحمیلی هشت ساله بوده است.

نظری، تحریف ارزش‌های دفاع مقدس را مهم‌ترین خطر گسترش این فرهنگ ارزشی دانست و بیان داشت: ‌هشت سال دفاع مقدس ما با توجه به اینکه دنیای استکبار با ما در جنگ بود در واقع هشت سال مقاومت، ایثار و احیای شرف است که قابل تکرار نیست.

وی گفت: فرهنگ ایثار شهادت میراثی گران‌سنگ در ذهن ملت ولایی ایران اسلامی است و اکنون جهان اسلام با تبعیت از همین فرهنگ در سوریه و مصر و دست به حرکات انقلابی می‌زنند.

نظری ادامه داد: تبلور ارزش‌های دوران دفاع مقدس ریشه در فرهنگ ناب اسلامی و باورهای دینی فرزندان ایران اسلامی دارد و دشمنان در برابر این فرهنگ غنی مستأصل شده‌اند و به قهقرا رسیده‌اند.

وی اضافه کرد: هشت سال دفاع مقدس جزو حساس‌ترین برهه‌هایی است که همیشه در تاریخ حماسه و ایثار و پایداری ملت ایران چون نگینی درخشش دارد.

رئیس بنیاد شهید نکا نیز افزود: تجلیل و پاسداشت از خانواده‌های شهدا مهم‌ترین وظیفه ما است چرا که آنان پرورش دهنده چنین فرزندانی برای گذشتن از خود و پیروزی این انقلاب و جنگ بودند.

قاسم مهدوی یادآور شد: آزادگی امروز ما و غیرت و از خود گذشتگی شهدای ما ناشی از تربیت آنان در خانواده‌ها بوده است و تجلیل از خانواده‌های شهدا باید در راهی برای استمرار راه شهدا و گسترش فرهنگ ایثار باشد.

به گزارش فارس؛ این همایش با همکاری فرمانداری نکا، بنیاد شهید و دستگاه‌های فرهنگی و با هدف تجلیل از خانواده‌ها و پدران و مادران و همسران شهید در سالن ارشاد نکا برگزار شد.

انتهای پیام/86002/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول