اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه استان اردبیل:

دفاع مقدس نبض حیاتی ایرانیان است / آمریکا امروز شرمسار‌تر از گذشته است

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: دفاع مقدس ما نبض حیاتی جمهوری اسلامی ایران در عزت، افتخار و نقطه بالندگی است.

دفاع مقدس نبض حیاتی ایرانیان است / آمریکا امروز شرمسار‌تر از گذشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار جلیل بابازاده صبح امروز در یادواره شهدای عملیات بدر در محل نمایشگاه رزمی - فرهنگی بدر در شورابیل اردبیل اظهار داشت: در این دفاع مقدس ما تنها با صدام ملعون نمی‌جنگیدیم بلکه جنگ حقیقی ما با مستکبران شرق و غربی بود که پشت سر صدام قصد نابودی ما را داشتند اما با توکل به خداوند، توسل به اهل بیت و تقویت و توسعه فرهنگ عاشورایی توانستیم بر دشمنان غلبه کنیم.

وی این دفاع جانانه را مایع غرور و عزت ایرانیان و اسباب شرمساری و سرافکندگی دشمنان توصیف کرد و افزود: امروز به عظمت، ایستادگی و مقاومت ملت ایران، دشمنان ما شرمسار‌تر از گذشته هستند.

بابازاده خاطرنشان کرد: بعد از پیروزی رزمندگان ما درجنگ هشت ساله دیدگاه دنیا نسبت به کشورمان تغییر پیدا کرد هر چند استکبار سعی کرد با فرافکنی استعداد و قابلیت‌های نظام ما را بی‌فرجام نشان دهد اما دستاورد جنگ هشت ساله را که غرور و عزت و شرف ایرانیان بود در عرصه‌های سازندگی و حرکت‌های رو به جلو مشهود و معلوم شد.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل ادامه داد: امروز دشمن در دو جبهه جنگ نرم فرهنگی و اقتصادی سعی می‌کند به خیال خود ابهت این ملت را بشکند اما به یقین با توسل به فرهنگ اهل بیت عظمت کذائی آنها شکستنی است.

این مسئول تاکید کرد: امروز جوانان و نوجوانان این مرز و بوم پرتوان‌تر و پرصلابت‌تر از هر دوره‌ای لبیک گوی ندای رهبری فرزانه انقلاب هستند و با همین تبعیت خود تمام هجمه‌ها و یورش دشمن را ناکام می‌گذارند.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس اذعان داشت: تمام دستاوردهای ما امروز از علمی، جهادی، اقتصادی و فرهنگی گرفته تا عرصه پشتیبانی و حضور مردم در صحنه را مدیون جانفشانی شهدا هستیم و به یقین عمل به وصیت شهدا کلید‌ موفقیت ما خواهد بود.

بابازاده تصریح کرد: ما امروز با گفتمان انقلاب اسلامی که در آن روح مقاومت و ایستادگی آشکار است تمام آزادیخواهان دنیا را پشت‌گرمی‌ دادیم تا استکبار جهانی را به ضعف و تزلزل واقعی بکشانیم.

وی یادآور شد: دشمن امروز از این گفتمان و فرهنگ عاشورایی اهل بیتی و اطاعت از رهبری و تلاش و مجاهدت رزمندگان ما در هراس و نگرانی است و به یقین در سایه استعدادهای سرشار جوانانمان به بهترین نقطه پیشرفت و توانمندی نیز دست خواهیم یافت.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل بیان داشت: به برکت خون شهدا امنیت، آرامش و رفاه در این کشور سایه افکنده و قطعاً این سایه حقیقی و رهاورد عظیم ملت ایران را دنیا پرآوازه‌تر خواهد کرد.

بابازاده یاد و خاطره شهدا و رزمندگان ایثارگر عملیات بدر را گرامی داشت و عنوان کرد: شهید باکری دراین عملیات و دیگر مجاهدت‌های خود دو یادگار نفیس را برای ما گوشزد کرد و فهماند که با توکل بر خداوند و روحیه عاشورایی می‌توان بر دشمن غالب آمد.

وی به تشابه عملیات بدر با صحنه‌های زیبنده عاشورا اشاره کرد و گفت: بسیاری از رزمندگان ما در این عملیات به مانند کربلاییون وعاشوراییون در نهایت گمنامی اما نام آشنایی توانستند ایثارگری کنند و به خواسته خود که همان شهادت بود، دست پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این مراسم که با مداحی و ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت همراه بود تعدادی از رزمندگان شرکت‌کننده در عملیات بدر به بیان خاطرات خود پرداختند.

انتهای پیام/62004/ی20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول