اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه نکا:

دفاع مقدس هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران است

فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: دفاع مقدس هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران است.

دفاع مقدس هویت ایمانی و آرمانی ملت ایران است

مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در نکا افزود: هشت سال دفاع مقدس، هشت سال بالندگی و ایستادگی ملت ما در برابر تمام استکبار بود.

وی عدم توانائی حمله آمریکا به سوریه را وجود کشوری قدرتمند، همچون ایران دانست و یادآور شد: ایران باعث رعب و وحشت آمریکا در منطقه شده است.

رمضانی ادامه داد: دشمن از شور انقلابی ملت ما می‌ترسد و از اسلام‌خواهی ملت‌های جهان با الگوبرداری از ایران اسلامی ما هراسان است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه جنگ تحمیلی یکی از جنگ‌های طولانی دو قرن اخیر بود، خاطرنشان کرد: در این جنگ، نه یک کشور در برابر ایران که تمام دنیا در برابر ایران ایستاده بودند و بیش از 30 کشور جهان با عراق علیه ایران وارد جنگ شدند.

وی افزود: نظام نوپای اسلامی ایران با ایمان و توکل به خدا و وحدت و یکپارچگی ملت ما توانست با تمام مشقات و سختی‌ها خود را به جامعه جهانی ثابت کند و اکنون الگویی برای منطقه و حتی جهان باشد.

رمضانی گفت: انقلاب ما در جنگ تحمیلی تثبیت شد و ایرانی که یک روز برای سیم خاردار با مشکل روبرو بوده اکنون قدرت جهانی است و در دانش و فن‌آوری با قدرت‌های بزرگ برابری می‌کند.

رمضانی با گرامیداشت چهارمین روز از  هفته دفاع مقدس که به روز ایثارگران و شهیدان نامگذاری شده است، یادآور شد: گرامیداشت یاد شهدا و نکوداشت جانبازان، آزادگان و روز غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا از جمله برنامه‌های ما در این روز است و باید بدانیم ما هر چه داریم از ایثار ایثارگران و از خودگذشتگی شهدا است و نباید در گذر زمان شهدا و خانواده‌های شهدا به فراموشی سپرده شوند.

وی اضافه کرد: توجه به عبرت‌های حاصل از جنگ تحمیلی از جمله مسائلی است که اکنون باید مورد توجه جوانان ما قرار گیرد.

این مسئول در پایان به برنامه‌های حاشیه‌ای سپاه نکا از جمله برپایی نمایشگاه، برگزاری یادواره شهدا در حوزه‌های مقاومت، دیدار با خانواده شهدا به صورت متمرکز و غیرمتمرکز، برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری نشست‌های روشنگری و برگزاری نشست‌های فرهنگی و سیاسی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای‌پیام/86002/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول