اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه همدان:

تکریم دفاع مقدس تنها به یک هفته خلاصه نشود

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار‌الحسین همدان گفت: مسئولان نباید تکریم دفاع مقدس را تنها به یک هفته بسنده کنند چرا که مسئولیت خود را مدیون خون پاک شهدا و رزمندگان اسلام هستند.

تکریم دفاع مقدس تنها به یک هفته خلاصه نشود

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌ر‌اد پیش از ظهر امروز در گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت و تجلیل از نویسندگان شهرستان اسدآباد، تکریم واقعی دفاع مقدس را بوسه‌ زدن بر دستان پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس خواند و اظهار داشت: مسئولان باید بدانند که اگر امروز در کسوت و مقامی مسئولیت دارند به خاطر جهاد، رشادت و فداکاری‌های رزمندگان، خون پاک شهدا  و پیشکسوتان جنگ تحمیلی است.

وی گفت: نباید در پیچ و خم زندگی و مسئولیت‌ها، دلاورمردی‌های پیشکسوتان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان فراموش شوند و با تکریم و احترام به آنان باید این دفاع در بین نسل آینده حفظ شود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار‌الحسین استان همدان نیز با بیان اینکه هنوز هنرمندان ما در زمینه تبلیغات و اطلاع‌رسانی هشت سال جنگ تحمیلی باید فعالیت کنند، از هنرمندان و نویسندگان خواست دلاورمردی‌ها و رشادت‌های شهدا و جانبازان را به قلم و تصویر بکشند.

رضوی‌ر‌اد با تأکید بر فعالیت مراکز فرهنگی و دانشگاه‌ها در عرصه نهادینه کردن روحیه شجاعت، ایثارگری، عشق به هدف والای شهیدان در سطح جامعه، گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف هفته دفاع مقدس تنها در طول یک هفته کافی نیست چرا که دفاع مقدس نماد و آغازی تأثیرگذار است که باید حفظ و پاسداری شود.

وی با بیان اینکه تمام دشمنی دشمنان بر علیه ایران به دلیل روح حاکم بر انقلاب اسلامی است، اذعان داشت: اگر نبود جهاد و تلاش رزمندگان امروز انقلاب ماندگار و پایدار نبود.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصار‌الحسین همدان با بیان اینکه ما تنها با صدام ملعون جنگ نمی‌کردیم، تصریح کرد: صدام نماینده تمام قدرت‌ها و استکبار جهانی بود و ما در هشت سال جنگ تحمیلی تنها با صدام جنگ نمی‌کردیم بلکه با همه قدرت‌ها در جنگ بودیم.

رضوی‌راد خاطرنشان کرد: با ایمان و توکل ملت ایران به خداوند، عمل به رهنمودهای رهبر انقلاب و رشادت و جانفشانی شهدا و رزمندگان شاهد هستیم که دشمن نتوانسته هیچ غلطی بکند.

انتهای پیام/89008/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول