اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از یادگاران دوران جنگ:

درس‎های دفاع مقدس برای پیشبرد انقلاب اسلامی استفاده شود

یکی از یادگاران دوران جنگ گفت: در شرایط کنونی باید از درس‌هایی که در دفاع مقدس هشت ساله کسب کردیم، برای پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

درس‎های دفاع مقدس برای پیشبرد انقلاب اسلامی استفاده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، علیرضا مصطفوی ظهر امروز در گردهمایی حلقه‌های صالحین که با حضور بیش از 100 نفر در مسجد جامع روستای دیزج شاهرود برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدا و امام راحل (ره) و هفته دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس با دل و جان با دشمن مبارزه کردند و اگر آن پیکارها و رشادت‌ها نبود، امروز معلوم نبود، سرنوشت نظام جمهوری اسلامی به کجا کشیده می‌‏شود.

وی با اشاره به بیانات رهبری انقلاب در برهه‌های حساس انقلاب اسلامی گفت: معظم‌‏له با تدبیر و درایت نظام اسلامی را هدایت می‌کنند و در هر مرحله و موضعی سنجیده و حساب شده، مواضع انقلاب اسلامی را برای آحاد جامعه و در سطح بین‌المللی بیان می‎کنند.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: دفاع مقدس درس‌های فراوانی را به ملت ما و مسئولان نظام آموخت و اکنون باید از این درس‌ها برای پیشبرد اهداف عالی نظام بهره ببریم.

مصطفوی تأکید کرد: وظیفه امروز ما دفاع از اسلام و انقلاب در جبهه جنگ نرم است و باید بدانیم که اجر و مزد ما در این دفاع کمتر از مجاهدان زمان دفاع مقدس نیست و بلکه بیشتر نیز هست.

وی افزود: در دفاع امروز ما دشمن را نمی‎بینیم و مبارزه با چنین دشمن نامرئی بسیار سخت است و باید با تجهیز کردن خود به علم و عمل همراه با بصیرت و معرفت وارد کارزار نبرد شویم و پیروز بیرون آییم.

هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه‌‏‏ای از برجسته‌‏‏ترین افتخارات ملت ایران است

رئیس کتابخانه‏‌های عمومی شهرستان میامی نیز هفته دفاع مقدس را نمودار مجموعه‌‏‏ای از برجسته‏‌ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن دانست.

کمال ترابیان ضمن تأکید بر اهمیت بزرگداشت این هفته اظهار داشت: این هفته می‌‏تواند فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌‏های دفاع مقدس باشد.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که امروز زنده نگه‏ داشتن یاد وخاطر شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: در این هفته با استفاده از فضای ایجاد شده می‌‏توان ارزش‌‏ها و زوایای هشت سال دفاع مقدس را برای جوانان و به ویژه نوجوانان بازگو کرد.

رئیس کتابخانه‌‏های عمومی شهرستان میامی از افتتاح اولین نمایشگاه کتاب با موضوع انقلاب شهدا و دفاع مقدس در شهرستان میامی خبر داد و عنوان کرد: این نمایشگاه با 400 عنوان کتاب در زمینه‏‌های دفاع مقدس، زندگی‏نامه شهدا و خاطرات و ... برپا شده است.

ترابیان افزود: این نمایشگاه به مدت هفت روز از ساعت 7:30 تا 20 در محل کتابخانه عمومی الغدیر میامی به روی علاقه‏‌مندان گشوده است.

انتهای پیام/2249/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول