اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله‌سوار:

ولایت فقیه در همه حال محور حرکت جامعه اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله‌سوار گفت: ولایت فقیه در همه احوال چه در دوران جنگ و چه در مقطع کنونی محور حرکت‌ها و اقدامات جامعه اسلامی است.

ولایت فقیه در همه حال محور حرکت جامعه اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد احدی عصر امروز در برنامه گردهمایی سیاسی کارکنان سپاه بیله‌سوار اظهار داشت: اعتقادات و دلبستگی‌های مردم ایران به راه و آرمان اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت فقیه همیشه و در همه احوال گشایش‌گر بوده به طوریکه امروز نیز فصل‌الخطاب ملت ایران فرمان ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای است.

وی تصریح کرد: ولایت فقیه به عنوان مدار حرکتی جامعه را از انحراف‌ها و کج‌روی‌ها دور می‌کند و با انسجام‌بخشی به تحولات زمینه یک رشد و بالندگی حقیقی را فراهم می‌آورد.

احدی با مقایسه قدرت نظامی و منطقه‌ای کشورمان در اوایل انقلاب و مقطع کنونی خاطر نشان کرد: توانمندی و قدرت منطقه‌ای ما قابل قیاس با اوایل انقلاب و زمان جنگ نیست و این توانمندی به برکت دفاع مقدس، ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و خون پاک شهیدان تقویت شده است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: عزتی که امروز ملت ایران به واسطه جهاد و مقاومت به دست آورده است عزت جهانی و بین‌المللی است که حتی غرب و شرق به آن غبطه می‌خورند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیله‌سوار در ادامه یادآور شد: تک تک بازماندگان جنگ یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند و باید به خود ببالند که به افتخار رزمندگی و جانبازی نائل شده و حریم‌دار این ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در گرامیداشت هفته دفاع مقدس معاون فرماندار شهرستان بیله‌سوار در مراسم غبارروبی مزار شهدا ادامه داد: جنگ هشت ساله دفاع مقدس دومین جنگ کلاسیک جهان از لحاظ بزرگی و مدت زمان است.

علی بهشتی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس و مقاومت و از خودگذشتگی ملت ایران، از شهدا به عنوان سند زنده تاریخ پرافتخار ایران اسلامی و شکوه و عظمت این سرزمین یاد کرد.

وی گفت: دفاع ما دفاع از مکتب، ‌شرف و آرمان‌های والای انسانی بود و رزمندگان ما با تأسی از فرمایشات بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام راحل بر این باور بودند که نمی‌گذاریم نه خاک و نه ناموس و جان و مال و نه استقلال و آزادیمان از دست برود.

انتهای پیام/62004/ع30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول