اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه اراک:

رمز موفقیت در جنگ نرم پیروی از ولایت مطلقه فقیه است

فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: رمز موفقیت در جنگ نرم همچون جنگ سخت پیروی از ولایت مطلقه فقیه است.

رمز موفقیت در جنگ نرم  پیروی از ولایت مطلقه فقیه است

سید عطاء‌الله میرکمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک در حاشیه بازدید از نمایشگاه شهدای فرهنگی استان اظهار داشت: دیروز دشمنان در جنگ سخت به دنبال تحقق خواسته‌های خود بودند و امروز با سناریوی جدیدی به نام جنگ نرم وارد عرصه شده و به دنبال تحقق اهداف استکباری خود هستند.

وی ادامه داد: در زمان جنگ سخت دشمنان مرکز جغرافیایی و خاکی ما را مورد حمله قرار دادند اما امروز در جنگ نرم مرزهای اعتقادی را مورد هجوم و حمله خود قرار داده‌اند که با رهبری و درایت مقام معظم رهبری این جنگ نیز با شکست دشمنان همراه خواهد بود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با بیان اینکه امروز نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس در اوج عزت و افتخار قرار دارد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران عدالت خواهی را در جهان فریاد زد و با پایداری و مقاومت در برابر زورگویان و استکبار درس بزرگ ظلم ‌ستیزی را به جهانیان آموخت به گونه‌ای که امروز به  الگو و سرمشق کشورهای آزادی خواه جهان تبدیل شده است.

میرکمالی ادامه داد: دفاع مقدس یادگار گران‌بهایی از افتخارآفرینی‌ها، ایثارگری و شهادت‌طلبی‌های رزمندگان است که باید از این یادگار با ارزش به درستی پاسداری کرد و برای انتقال آن به نسل‌های آینده کوشید.

وی در ادامه از غرفه‌های مختلف نمایشگاه شهدای فرهنگی استان بازدید کرد.

این نمایشگاه در 6 غرفه و در فضایی به وسعت 400 متر مربع بر پا شده که در آن دستاوردها و موفقیت‌های رزمندگان، وصیت نامه، تصاویر و دست نوشته‌ها، زندگینامه و خاطرات شهدای 8سال دفاع مقدس منطقه عملیاتی فتح‌المبین و اسناد کمک‌های نقدی و غیرنقدی مدارس به جبهه‌ها به نمایش در آمده است.

انتهای پیام/87011/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول