اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی زمینی سپاه:

سربلندی ایران اسلامی در سایه تبعیت از ولایت فقیه است / شلمچه محور وفاق شود

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سربلندی ایران اسلامی در سایه تبعیت از ولایت فقیه است.

سربلندی ایران اسلامی در سایه تبعیت از ولایت فقیه است / شلمچه محور وفاق شود

سردار جواد عظیمی‌فر در حاشیه بازدید از نمایشگاه دفاع مقدس یاسوج امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان با بیان اینکه حفظ ارزش‌ها باید سرلوحه همه امور قرار گیرد، اظهار داشت: حفظ ارزش‌ها در کنار خدمت به مردم بزرگترین توقع و انتظاری است که امام و شهیدان و رهبری از مسئولان دارند.

وی حفظ وفاق، یکدلی و یکرنگی برای توسعه کشور زیرسایه ولایت را لازم و امری حیاتی برای کشوری اسلامی همچون ایران دانست و ادامه داد: باید به سرنوشت و سرگذشت بیداری اسلامی در بسیاری از کشورهای اسلامی بیندیشیم و تأمل کنیم که چرا در نهایت سرانجامی همچون نظام جمهوری اسلامی پیدا نکردند.

عظیمی‌فر، سربلندی ایران را در سایه تبعیت از رهبری و اصل ولایت‌فقیه دانست و بیان داشت: بی‌شک بدون ولایت‌فقیه سرنوشتی بهتر از افغانستان و عراق نداشتیم.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران به روزهای دفاع مقدس و خاطرات همدلی و همبستگی میان همه نیروهای انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: در شلمچه همه با هر سلیقه سیاسی در تلاش بودند تا گلوله‌ها را به سوی دشمن شلیک کنند که امروز هم باید به تأسی از آن روزگاران سلایق سیاسی در کنار یکدیگر تنها به آبادانی کشور فکر کنند.

معاون مهندسی رزمی و پدافند غیرعامل نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش دیگر این گفت‌وگو تصریح کرد: سلفی‌ها علیه منافع اسلام و مسلمین دست به هر کاری می‌زنند که باید این جنایات به خوبی و به درستی برای نسل جوان تبیین شود تا حق و باطل را به درستی از هم تشخیص دهند.

عظیمی‌فرد در پایان تفکر ایثارگران در دفاع مقدس را بهترین الگوی بصیرتی برای این قشر دانست و یادآور شد: ایثارگران و به خصوص شهدا بیش از همه به تبعیت از ولایت‌فقیه، حفظ وحدت مردم و تداوم انقلاب می‌اندیشیدند.

انتهای پیام/2571/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول