اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد آجا در استان‎های گلستان و مازندران:

وظیفه ارتش در قبال نظام و ولایت‎فقیه تمام‎نشدنی است

ارشد آجا در استان‎های گلستان و مازندران گفت: وظیفه ارتش در قبال نظام جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه تمام نشده و ما با آمادگی کامل گوش به فرمان فرماندهی کل قوا هستیم.

وظیفه ارتش در قبال نظام و ولایت‎فقیه تمام‎نشدنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، منصور خمری بعدازظهر امروز در جمع نیروهای نظامی و انتظامی استان گلستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران 46 هزار و 600 شهید و 270 هزار جانباز را با افتخار تقدیم این نظام کرده تا در کنار حضور آزادگان غیور و رزمندگان جان برکف در طول جنگ هشت ساله نشان‌دهنده عرق و تعصب نیروهای ولایت‎مدار ارتشی نسبت به انقلاب و نظام باشد.

امام و شهدا مسیر رسیدن به اهداف متعالی را نشان داده‌اند

فرمانده لشکر 30 پیاده گرگان خاطرنشان کرد: امام و شهدا مسیر رسیدن به اهداف متعالی را نشان داده‎اند و مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی این مسیر را مدیریت و در مواقع حساس دستورات لازمه را گوشزد می‎کند تا نیروهای نظامی و انتظامی در کنار مردم ولایت‎مدار و همیشه در صحنه به بهترین شکل ممکن حافظ ارزش‎ها و دستاوردهای 35 ساله انقلاب که هشت سال دفاع مقدس بخش زرینی از آن به شمار می‎رود، باشند.

ما با جنگ مخالف و از آن گریزان هستیم

ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‎های گلستان و مازندران اذعان داشت: همانطور که امام و رهبری اعلام کرده‎اند، ما با جنگ مخالف و از آن گریزان هستیم ولی در مواقعی که دستاوردها و ارزش‎های دینی و ملی ما تهدید و دشمن قصد توهین و هتک حرمت به نظام را داشته باشد گوش به فرمان ولایت فقیه راهی را که در طول هشت سال دفاع مقدس تمرین کردیم تا در وجودمان به عنوان ارزش‎های فرهنگی ماندگار شود انتخاب خواهیم کرد.

هفته دفاع مقدس هفته یادآور روزهای از خود گذشتن برای رسیدن به ذات اقدس الهی می‌باشد

خمری اضافه کرد: هفته دفاع مقدس هفته یادآور روزهای از خود گذشتن برای رسیدن به ذات اقدس الهی است و ما اگر جامعه‎ای سالم، ایده‎آل، ولایی و سعادتمند می‎خواهیم باید فرهنگ به جا مانده از آن دوران را سرلوحه خود قرار بدهیم و برای رسیدن به هدف اصلی مورد تایید و تاکید امام و شهدا و مقام معظم رهبری که ساختن و داشتن جامعه سربلند اسلامی و ایرانی است تا آخرین قطره خون تلاش کنیم.

انتهای پیام/2307/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول