اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) قزوین تأکید کرد

ضرورت خدمت به مردم در پرتو ولایت فقیه

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، خدمت مسئولان به مردم در پرتو ولایت فقیه و میثاق با شهدا و امام راحل را ضروری دانست.

ضرورت خدمت به مردم در پرتو ولایت فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، سردار سالار آبنوش صبح امروز در مراسم افتتاح حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر روستای قشلاق شهرستان آبیک اظهار داشت: شجره طیبه بسیج آن قدر بزرگ است که همه را در خود جای داده و تطهیر کرده و توفیق خدمت را برای هر انسانی فراهم می‌کند.

وی افزود: متأسفانه برخی افراد در جامعه گرفتار بازی‌های سیاسی شده‌ و از مسیر خدمت به مردم بازمانده‌اند.

این مسئول ادامه داد: تمام مقصد آحاد جامعه باید مکتب اسلام باشد و تفکر بسیجی در تلاش است که دستورات این مکتب را پیاده کند که مطلوب است دلها در مسیر تفکر بسیجی که تفکر الهی است، حرکت کند.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: خوشبختانه امروز عمق‌بخشی تفکر بسیجی در داخل و خارج کشور صورت گرفته و در حال گسترش است.

آبنوش اضافه کرد: شجره طیبه صالحین در جای جای محلات در زمینه‌های بصیرتی و معرفتی فعالیت می‌کند.

وی تصریح کرد: داشتن روحیه و تفکر بسیجی در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان تأثیر بسزایی داشته و دارد.

این مسئول با بیان اینکه در جنگ سخت نظام سلطه شکست مفتضحانه‌ای از ایران اسلامی خورد، افزود: در جنگ نیمه سخت که جنگ امنیتی است، امن‌ترین کشور منطقه و باثبات‌ترین کشور هستیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین عملیات تروریستی را زبونی‌ترین رفتار استکبار دانست و گفت: سیستم اطلاعاتی کشور با جلوگیری از هر گونه اقدام و نفوذ انتحاری و دستگیری افراد مظنون، سیستم اطلاعاتی دنیا را کلافه کرده است.

آبنوش افزود: هر روز که می‌گذرد، شخصیت امام حسین (ع) و فرهنگ عاشورا بر مردم دنیا شناخته‌تر می‌شود که باید بیشتر ترویج یابد چراکه تفکر بسیجی که نشأت گرفته از نهضت امام حسین (ع) است، دشمنان اسلام و نظام را هر روز خوارتر و سبب پیروزی شیعیان شده است.

وی با ذکر اینکه در کشور ما به لطف الهی سرمایه کم نیست، بیان کرد: رویکرد، مدیریت و روحیه جهادی، سرمایه‌ای است که باید در جامعه به آن توجه بیشتر شده و تقویت شود.

این مسئول با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری که بالاترین مبارزه با استکبار جهانی خدمت به مردم است، ادامه داد: جایگاه مسئولیت ما با واسطه و بدون واسطه و با انتخاب مردم به ما داده شده است که باید با مدیریت جهادی، صادقانه و بدون منت به مردم خدمت کنیم.

فرمانده سپاه صاحب‌الأمر (عج) استان قزوین خاطرنشان کرد: بسیج جزو دستگاه‌های فرهنگی است که توانسته موفق عمل کند و با اجرای پروژه‌های عمرانی، گام‌های ارزنده‌ای را در راستای عمران و آبادانی کشور بردارد.

آبنوش یادآور شد: در سطح استان قزوین 120 هزار متر مکعب پروژه عمرانی از محروم‌ترین نقاط استان گرفته تا شهرستان‌ها با نظارت مهندسان جوان سپاه در حال احداث است.

انتهای پیام/77006/ق30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول