اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله:

شهدا پایه‌های نظام را با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه مستحکم کردند

مسئول نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله گفت: پایه‌های نظام جمهوری اسلامی را شهدا با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه مستحکم کردند.

شهدا پایه‌های نظام را با اطاعت‌پذیری از ولایت فقیه مستحکم کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی ظهر امروز در یادواره سه تن از شهدای روستای ورپام منطقه هزارجریب نکا و بزرگداشت آیت الله شیخ مهدی ورپامی از علمای این منطقه اظهار داشت: شهدا در محضر علما درس دفاع از دین و ناموس آموختند و همچون شهدای کربلا جان خود را فدای اسلام کردند.

وی ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و شهادت را از وظایف مسئولان دانست و افزود: ولایت‌مداری، دین‌مداری و بصیرت سه خصوصیت مهم شهدای انقلاب اسلامی است.

گواهی با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه« زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست»، یادآور شد: هر چه از تاریخ انقلاب اسلامی می‌گذرد خلا وجودی این شهیدان را در جامعه به ویژه در میان نسل سوم و چهارم انقلاب بیشتر احساس می‌کنیم.

وی ادامه داد: با برگزاری چنین یادواره‌هایی می‌توانیم تا حدودی این خلا را در بین این نسل‌ها برطرف کنیم.

گواهی هدایت ویژه، تسلیم محض در برابر خداوند، رسیدن به رستگاری و برخورداری از نعمات الهی را از جمله فضیلت‌ها و پاداش مجاهدان راه خدا دانست که شهدا با مجاهدت و اهدای جان خود به دست آوردند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه محمد رسول‌الله همچنین گفت: یادواره شهدا زنده نگه داشتن انقلاب اسلامی ایران است و این انقلاب اسلامی ایران تنها انقلابی است که بعد از انقلاب سید الشهداء توانست نام اسلام را زنده نگه دارد.

وی با گرامیداشت نام و یاد علما و فقهایی همچون آیت‌الله شیخ مهدی ورپامی، آیت‌الله محمدی‌لایینی، آیت‌الله لیموندهی، آیت‌الله فقیهی، آیت‌الله فایقی، آیت‌الله طبرسی، آیت‌الله بادابسری و.. یادآور شد: این علما در دوران و شرایط سخت خدمات فراوانی را در حوزه علم و فقاهت به روستاهای دورافتاده نکا ارائه کردند که باید در پاسداشت نام و یادشان تلاش شود.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت آیت‌الله شیخ "مهدی ورپامی" و یادواره سه شهید روستای ورپام هزار جریب نکا پاسدار شهید "ابراهیم یوسفی"،  بسیجی شهید" احمد برفامی" و بسیجی شهید " محمدتقی اسدی" با حضور مسئولان و مردم ولایتمدار نکا برگزار شد.

انتهای پیام/86002/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول