اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت آستارا:

تبعیت محض از ولایت فقیه رمز موفقیت سپاه است

امام جمعه موقت آستارا گفت: تقوای الهی و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه رمز موفقیت سپاه است.

تبعیت محض از ولایت فقیه رمز موفقیت سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام ناصر صالحی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ملت غیور و ولایتمدار ایران اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) توانست هیمنه پوشالی استکبار را بشکند و با اقتدار در مقابل دشمنان ایستادگی کند.

وی ولایت مطلقه فقیه را یکی از نعمت‌های الهی در نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود: انقلاب اسلامی ایران اکنون الگویی برای تمام انقلاب‌های جهان شده و توانسته معنویت و ارزش‌های الهی را به تمام دنیا صادر کند.

صالحی با اشاره به قیام مردم در منطقه، تصریح کرد: اگر کشور مصر رهبر و شخصیت برجسته معنوی داشت به این روز گرفتار نمی‌شد و مردم می‌توانستند به آرمان‌هایی که برای آن قیام کردند، دست پیدا کنند.

امام جمعه موقت آستارا به فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: معلمان باید با تعلیم علم و دانش به معنویت و اخلاق دانش‌آموزان اهتمام داشته باشند و آنها را با فرهنگ اسلامی و معرفتی بیشتر آشنا کنند.

وی با بیان اینکه حمله آمریکا به سوریه برنامه از قبل طراحی شده بود، خاطرنشان کرد: آمریکا تلاش می‌کرد با همراه کردن متحدان خود به سوریه حمله کند اما با بررسی مواضع برخی کشورها به این نتیجه رسید در صورت حمله به سوریه در باتلاق گرفتار می‌شود.

صالحی در ادامه رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را هوشمندانه خواند و بیان کرد: رضایت فرماندهی معظم کل قوا از سپاه افتخاری بزرگ برای این نهاد محسوب می‌شود.

امام جمعه موقت آستارا بر بصیرت‌افزایی بسیج و سپاه تاکید کرد و یادآور شد: رمز موفقیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف داشتن نیروهای با تقوا، بصیر و تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه است.

انتهای پیام/84001/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول