اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان:

ولایت فقیه عامل پیوند دل‌ها در ایران اسلامی است

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان گفت: اتحاد، وحدت و یکپارچگی ایران اسلامی به خاطر وجود ولایت و رهبری است.

ولایت فقیه عامل پیوند دل‌ها در ایران اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسدآباد، حجت‌الاسلام محمد نجفی‌زاده صبح امروز در همایش سنگرسازان بی‌سنگر و تجلیل از خانواده‌های معظم جهادگر شهید اسدآباد، جهاد را مقدس‌ترین کلمه در اسلام خواند و اظهار داشت: مجاهدین در جبهه‌های جنگ تحمیلی با خدا معامله کردند چرا که آنان دنیا، مال و فرزند خود را رها کردند و شهادت و بهشت، را برای خود رقم زدند.

وی با اشاره به اینکه عمل و فضیلت‌ها در اسلام دارای ارزش بالایی است، افزود: شهادت ارزشی است که در مقیاس عمل و فضیلت‌ها مصداق پیدا می‌کند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان همدان گفت: دشمن در هشت سال جنگ علیه ایران نتوانست حتی یک از وجب از خاک ایران را تصرف کند و این مهم نمادی از غرور و افتخار ملت ایران است .

وی با بیان اینکه محوریت اصلی همه امور چه در زمان جنگ و چه در زمان کنونی ولایت فقیه است، افزود: اتحاد، وحدت و یکپارچگی ایران به خاطر وجود ولایت و رهبری است.

نجفی‌زاده توسعه و پیشرفت کشور ایران در زمینه‌های مختلف نظامی و علمی را نتیجه ایثار و فداکاری شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان دانست و گفت: امنیت و آرامش در جامعه را مدیون خون پاک شهدا و آرمان‌های الهی امام (ره) هستیم.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اسدآباد نیز با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جهادگر، اظهار داشت: این شهرستان هشت شهید جهادگر تقدیم انقلاب کرده و 58 رزمنده و یک آزاده جهادگر نیز در جبهه‌های جنگ تحمیلی حضور داشتند.

ناصر فتاحی با اشاره به عملکرد جهادگران در جبهه‌های جنگ، اذعان داشت: اگر جهاد و جهادگر نبود، انقلاب امروز این چنین مقتدر نبود و پیشرفتی نداشت.

انتهای پیام/89008/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول