اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت لنده:

عمل به گفتمان رهبری یک تکلیف است

امام جمعه موقت شهرستان لنده با اشاره نقش رهبری در پیشبرد اهداف انقلاب و سیاست‌های کلان نظام گفت: سیاست نرمش قهرمانانه گفتمان رهبری بوده و عمل به آن یک تکلیف است.

عمل به گفتمان رهبری یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام سید محمود الهی‌نیا صبح امروز در نشست روشنگری سیاسی در لنده با اشاره به اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی انقلاب تاکنون اظهار داشت: سیاست ایران احترام به آزادی بشر و توجه به کرامات والای انسانی در همه ابعاد است.

وی ایران اسلامی را مقتدرترین کشور اسلامی خواند و گفت: سیاست جمهوری اسلامی ایران برگرفته از آئین ناب اسلامی بوده و در راستای تقویت ارزش‌های دینی و اجتماعی کشور طراحی شده است.

امام جمعه موقت لنده گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از این‌که ایران سلطه‌ناپذیر است خشمناک بوده و هر روز با بهانه‌ای تازه به دنبال ضربه‌زدن به آن هستند.

الهی‌نیا در ادامه افزود: امروز ایران اسلامی در جهان شناخته شده و سیاست و خط و مشی آن بر همگان واضح و مبرهن است.

وی خاطرنشان ساخت: ما از دو‌رویی و حلیه نیرنگ نفرت داریم و با هیچ کس سیاست نفاق را در پیش نخواهیم گرفت.

سرپرست تبلیغات اسلامی لنده گفت: بصیرت‌افزایی و هدایت‌گری نسل جوان ازمهمترین بسیج بوده که در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی افزود: دفاع مقدس بالاترین کارنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی بوده که سیاست هیهات من الذله مسلمانان را به جهانیان اثبات کرد و اسلام که دین سیاست و کیاست بوده را به جهانیان معرفی کرد.

الهی‌نیا گفت: سیاست ما برگرفته از اسلام ناب محمدی بوده و ذلت و خواری را نمی‌پذیرد.

وی در خاتمه به بیانات مقام معظم رهبری درخصوص سیاست نرمش قهرمانانه اشاره کرد و گفت: سیاست نرمش قهرمانانه گفتمان رهبری بود و عمل به آن یک تکلیف است.

انتهای پیام/82013/ش‌30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول