اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان غربی خبر داد

برپایی 200 پایگاه کمیته امداد آذربایجان غربی در جشن عاطفه‌ها

قائم مقام کمیته امداد آذربایجان غربی از هماهنگی‌های لازم برای برگزاری جشن عاطفه‌ها در استان خبر داد و افزود: بیش از 200 پایگاه کمیته امداد استان آماده دریافت هدایای مردمی جشن عاطفه‌ها است.

برپایی 200 پایگاه کمیته امداد آذربایجان غربی در جشن عاطفه‌ها

 فردین خیری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: جشن عاطفه‌ها دهم، یازدهم و دوازدهم مهر ماه سال جاری در سراسر آذربایجان غربی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت ترویج و اشاعه فرهنگ کمک و دستگیری از نیازمندان، از برگزاری جشن عاطفه‌ها به مدت سه روز در استان خبر داد و تصریح کرد: این جشن چهارشنبه، دهم مهر ماه همزمان با سراسر کشور در سطح کلیه مدارس استان برگزار می‌شود.

خیری‌زاده ادامه داد: یازدهم مهر ماه تمام پایگاه‌های کمیته امداد و مقاومت بسیج استان آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی به دانش آموزان نیازمند خواهند بود و دوازدهم مهر ماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه سراسر استان منتظر دریافت کمک‌های مردمی نیکوکاران خواهیم بود.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان غربی با اعلام اینکه جشن عاطفه‌ها با مشارکت و هماهنگی پنج ارگان در استان برگزار می‌شود، تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، سپاه شهدا و صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای برگزاری کامل این جشن انجام داده‌اند.

وی ترویج فرهنگ انفاق و احسان میان دانش آموزان را دلیل اصلی برگزاری این جشن پس از بازگشایی مدارس عنوان کرد و افزود: برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس، نوعی درس دینی و اخلاقی برای دانش آموزان با شرکت پرشور آنان در این جشن است و می‌تواند روحیه احسان و بخشش را در آنها تقویت کند.

خیری‌زاده با بیان اینکه سال گذشته جشن عاطفه‌ها در قالب 200 پایگاه در استان برگزار شد، از جمع‌آوری بیش از 5 میلیارد و 575 میلیون ریال کمک‌های مردمی در قالب این جشن در استان خبر داد و افزود: در طول سال‌های گذشته هر سال نسبت به سال قبل میزان هدایای مردمی جمع‌آوری شده 100 درصد رشد داشته است که امسال نیز امیدواریم شاهد تداوم این روند با استقبال پرشور مردم از این جشن‌ سه روزه باشیم.

گفتنی است امسال شعار جشن عاطفه‌ها؛ «هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‌ها» و «تنها 60 ثانیه زمان برای پیوستن به بزرگ‌ترین شبکه مدیریت هدایا و محبت‌های گران‌سنگ مردم به اقشار نیازمند» در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/61006/س40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول