اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شعار «مهر در انتظار مهر حماسی» انجام می‎شود

استقرار 1600 پایگاه جشن عاطفه‎ها در گلستان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان از استقرار یک‎هزار و 608 پایگاه جشن عاطفه‎ها همزمان با آغاز مهر و فصل بازگشایی مدارس در سطح استان خبر داد.

استقرار 1600 پایگاه جشن عاطفه‎ها در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، اسماعیل بشارت‎لو عصر امروز در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: جشن عاطفه‎ها همانند سال گذشته در سطح 253 پایگاه امداد، 223 پایگاه بسیج و یک‎هزار و 132 پایگاه در مدارس گلستان برپا می‎شود.

وی با بیان اینکه هر ساله جشن ملی عاطفه‎ها در آستانه بازگشایی مدارس برگزار می‎شود، تصریح کرد: در سال‌جاری و در آستانه بهار تعلیم و تربیت، جشن عاطفه‎ها با همکاری آموزش و پرورش، صدا و سیما، نیروی مقاومت بسیج، ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

جشن عاطفه‎ها در سه روز انجام می‎شود

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان در خصوص اهداف برگزاری جشن عاطفه‎ها بیان داشت: ترویج روحیه نوعدوستی و فرهنگ انفاق و ایثار در بین دانش‎آموزان، ایجاد تقویت شبکه‎های مردمی، ارائه خدمات افزون‎تر به دانش‎آموزان نیازمند، کمک به آموزش و پرورش در راستای انجام تکالیف اصلی خود با رفع نیازهای موثر از جمله اهداف این جشن باشکوه در فصل مهربانی‎ها است.

بشارت‎لو با بیان اینکه امسال جشن عاطفه‎ها در سه روز انجام می‎شود، خاطرنشان کرد: روز چهارشنبه دهم مهرماه نخستین جشن در سطح مدارس گلستان، پنج‎شنبه 11 مهرماه در پایگاه‎های کمیته امداد سطح استان، مساجد و پایگاه‎های مقاومت بسیج، روز سوم این جشن نیز در روز جمعه 12 مهرماه در مصلی‎ها و مسیرهای مسابقات ورزش‎های همگانی خانواده‎ها انجام خواهد گرفت.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری نوزدهمین جشن عاطفه‎ها در گلستان با استفاده از تجربه 18 ساله بتواند شکوهِ عظمت و سخاوتِ مهربانی را به نمایش بگذارد.

زنگ عاطفه‎ها 10 مهرماه در گلستان نواخته می‎شود/ هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‎ها

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان از انعقاد تفاهم‎نامه‎ای با آموزش و پرورش استان خبر داد و متذکر شد: این تفاهم‎نامه به منظور بهره‎برداری مناسب از ظرفیت‎های استان برای نواختن زنگ عاطفه‎ها در روز چهارشنبه 10 مهرماه در سطح مدارس برگزار می‎شود.

بشارت‎لو با بیان اینکه شعار امسال با محوریت «مهر در انتظار مهر حماسی» است، اذعان کرد: در هر مدرسه یک پایگاه جشن عاطفه‎ها با حضور مسئولان استان انجام خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به منظور استقبال از جشن عاطفه‎ها از ششم تا نهم مهرماه در راستای معرفی این جشن و تشویق دانش‎آموزان برای مساعدت و شرکت در این مراسم اقدامات مناسبی اتخاذ شده است چنانکه مدیران و عوامل اجرایی مدارس از طریق برنامه‎های صبحگاهی دانش‌‎آموزان را ترغیب به این مهم می‎کنند.

توزیع 50 هزار قلک برای کمک به دانش‎آموزان روستایی در گلستان

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی گلستان از ارائه شیوه‎های نوین جذب کمک‎های خیرین متناسب با گروه‎های هدف خبر داد و بیان داشت: در این راستا اقدام به چاپ پاکت‎های ویژه جمع‎آوری کمک‎های نقدی به تعداد یکصد هزار عدد شده است که در بین دانش‎آموزان مدارس توزیع خواهد شد.

بشارت‎لو در پایان یادآور شد: متناسب با ظرفیت مدارس در مقطع ابتدایی اقدام به تهیه قلک‎های پلاستیکی به منظور توزیع بین دانش‎آموزان در روستاها شده است که در این زمینه به دانش‎آموزان نیازمند در قالب طرح «احسان به دانش‌آموزان» به تعداد 50 هزار قلک مساعدت خواهد شد.

انتهای پیام/83001/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول