اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بستک:

30 درصد از هدایای جشن عاطفه‌ها در اختیار دفاتر امداد قرار می‌گیرد

مدیر کمیته امداد بستک از فراهم شدن تمهیدات لازم برای برپایی جشن عاطفه‌ها در این شهرستان خبر داد و گفت: 30 درصد از هدایای جمع آوری شده جشن عاطفه‌ها در اختیار دفاتر امداد قرار می‌گیرد.

30 درصد از هدایای جشن عاطفه‌ها در اختیار دفاتر امداد قرار می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، پرویز هاشمی‌پور صبح امروز در نشستی خبری گفت: در این راستا امدادگران پرتلاش، مسئولیتی بس خطیر را در به انجام رساندن وظیفه‌ای مهم، ‌یعنی جمع‌آوری و توزیع هر چه سریع‌تر هدایای مردم ایثارگر و فداکار بین دانش‌آموزان نیازمند را بر عهده دارند به نحوی که همه فرزندان این مرز و بوم در مسیر تعلیم و تربیت قرار گیرند، تا موجبات رشد و شکوفایی استعدادهای بالقوه نسل نو بیش از پیش فراهم شود.

وی خاطر نشان کرد: این برنامه با همکاری آموزش و پرورش، نیروی مقاومت بسیج و سازمان‌ها و دوایر دولتی جهت یاری رساندن به دانش‌آموزان نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره‌) در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

این مقام مسئول افزود: 70درصد هدایای جمع‌آوری شده جهت توزیع بین دانش‌آموزان نیازمند در اختیار وزارت آموزش و پرورش و 30 درصد مابقی توسط دفاتر امداد، جهت دانش‎آموزان خانواده‌های ‌مورد حمایت امداد با تهیه ‌و در اختیار گذاردن‌ لوازم ‌التحریر، کیف و کفش‌ و پوشاک به مصرف می‌رسد.

وی ادامه داد: برای جمع آوری کمک‌های مردمی جشن عاطفه‌های امسال پایگاهای ثابت و سیار این نهاد در مناطق مختلف شهرستان پیش بینی شده است.

وی در پایان از عموم مردم برای مشارکت در این کار خیر دعوت کرد و گفت: مردم نوع‌دوست شهرستان همچون سال‌های گذشته با شرکت در این کار خیر در اجر دنیوی و اخروی این امر خداپسندانه شریک شوند.

انتهای پیام/88006/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول