اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کردستان:

2630 پایگاه کمک‌های مردم کردستان را در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌کنند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان از ایجاد 2 هزار و 630 پایگاه ثابت و سیار برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال در استان خبر داد.

2630 پایگاه کمک‌های مردم کردستان را در جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری جشن عاطفه‌ها که با جمعی از مسئولین ادارات مرتبط در اداره‌کل کمیته امداد استان کردستان برگزار شد، اظهار کرد: بیش از 2 هزار و 630 پایگاه ثابت و سیار بجز پایگاه‌های فعال بسیج به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: یک‌هزار و 300 پایگاه در سطح مدارس، یک‌هزار پایگاه در مساجد، 330 پایگاه ثابت و سیار امداد و در تمام پایگاه‌های فعال بسیج نیز کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌های امسال در استان جمع‌آوری می‌شود.

وی از هدف‌گذاری کمیته امداد برای جمع‌آوری 7 میلیارد و 457 میلیون ریال در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: جشن عاطفه‌های امسال با شعار مهر در انتظار مهر حماسی همزمان با سراسر کشور در روز 10 مهر ماه امسال در این استان آغاز می‌شود.

به گفته معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی کردستان، برگزاری هر ساله این مراسم قبل از آغاز سال تحصیلی نشان از معنویت و روحیه مشارکت پذیری مردم در کمک به نیازمندان دارد.

رحیمی تصریح کرد: برگزاری هر ساله جشن عاطفه‌ها در راستای رفع نیاز اولیه دانش‌آموزان و فراهم کردن فضای روحی و فکری مناسب در بین آنها در آغاز سال تحصیلی انجام می‌شود و همکاری تمامی ادارات و دستگاه‌های ذی‌ربط به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشن ضروری است.

وی از بهره‌گیری از ظرفیت مساجد به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن عاطفه‌های امسال خبر داد و گفت: با توجه به اجرای طرح مسجدمحوری در این استان، استفاده از ظرفیت یک‌هزار مسجد در سطح استان در راستای جمع‌آوری کمک‌های مردم نوع‌دوست و خیّر استان در زمان اجرای جشن عاطفه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

وی در پایان برگزاری جشن عاطفه‌ها را از جمله برنامه‌های کمیته امداد به منظور توسعه مشارکت‌های مردمی و رفع مشکلات دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید عنوان و بر استفاده از توانایی و ظرفیت نهادها و دستگاه‌های مختلف در برگزاری مطلوب این جشن تأکید کرد و آن را زمینه حضور چشمگیر مردم خواند.

انتهای پیام/79002/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول