اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اسلامی شهر زنجان خبر داد

تدوین برنامه 5 ساله در شهرداری زنجان

عضو شورای اسلامی شهر زنجان گفت: برنامه پنج ساله برای نخستین بار در شهرداری زنجان تدوین می‏شود.

تدوین برنامه 5 ساله در شهرداری زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ناصر صیدی امشب در همایش دیدار اقشار مختلف مردم با استاندار این استان، اظهار داشت: تولید در استان زنجان نیازمند عدم آزمون و خطا، هزینه کمتر، کیفیت بهتر و سرعت بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه ما نیازمند فضای کسب و کار با ثبات و روان در راستای ارتقای تولید هستیم، خاطرنشان کرد: شناخت وضعیت استان زنجان در پهنه جغرافیایی سند بالادستی کشور، فاصله تا افق و میانبرهای رسیدن به افق از راهکارهای برون رفت از وضع موجود است.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه باید کارهای مهم و ارزشمند و ماندگاری که گره‏گشای مشکلات است در استان شناسایی و اولویت‏بندی شود، افزود: تشکیل مرکز مطالعات شهری برای همه شهرهای استان نیز مورد توجه باشد.

وی با اشاره به اینکه درگیر کردن و مشارکت مردم در آبادانی شهر یکی از راهکارها در پیشبرد اهداف و برنامه‏ها است، ادامه داد: رفع معضل سبزه میدان مورد توجه قرار گیرد.

صیدی با بیان اینکه ساماندهی جمعه بازار و دوشنبه بازار زنجان از مهم‏ترین خواسته‏های مردم به شمار می‏رود، یادآور شد: ساماندهی نمایشگاه‏های اتومبیل که حداقل 25 درصد از ترافیک را باعث شده‏اند نیز از دیگر خواسته‏های آنها است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی بافت فرسوده، رفع معضل طرح 22 بهمن، طرح جامع ترافیک و نورپردازی مناسب شهر از جمله خواسته‏های مردم شهر زنجان به شمار می‏رود، اذعان داشت: انتقال بهشت زهرا از جاده فرودگاه به نقطه‏ای دیگر از دیگر خواسته‏ها محسوب می‏شود.

عضو شورای اسلامی شهر زنجان با تاکید بر ساماندهی سرعت‏گیرها افزود: برای نخستین بار برنامه پنج ساله در شهرداری توسط دانشکده اقتصاد تربیت مدرس در حال تدوین است.

انتهای پیام/73006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول