اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر سنندج:

هدف شایعه‌سازان تخریب شوراست/ توجه به سرمایه‌گذاری اولویت شهر است

منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر سنندج با تکذیب دریافت پول غیرقانونی از سوی اعضای شورا گفت: عده‌ای می‌خواهند با شایعه پراکنی، شورا را تخریب کنند.

هدف شایعه‌سازان تخریب شوراست/ توجه به سرمایه‌گذاری اولویت شهر است

جلال شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج در خصوص مهم‌ترین اولویت‌های شورای شهر جدید اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که انجام شده است و با توجه به شرایط  و وضعیت حاکم بر شهر آنچه که به عنوان دستور کار مدنظر شورا قرار گرفته سرمایه‌گذاری است.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری آنچنانی در شهر سنندج صورت نگرفته است این مسئله را یکی از معضلات موجود در سطح شهر عنوان کرد و گفت: علاوه بر این ایجاد درآمدهای پایدار به منظور تأمین امکانات رفاهی بیشتر، ‌افزایش رونق در سطح شهر و مواردی از این دست از جمله دیگر اولویت‌های این شورا و شهرداری است.

عضو شورای شهر چهارم سنندج در خصوص اینکه آیا تفاوت دیدگاه‌ها موجب دودستگی در کار شورا نمی‌شود گفت: همه ما اعضای شورا باید باور کنیم هر کدام عضوی از شورای 13 نفره هستیم و باید با این دیدگاه امور‌ را به پیش ببریم.

شریعتی با بیان اینکه تضارب آرا مسئله‌ای طبیعی است تصریح کرد: هر شخصی ممکن است افکار، دیدگاه و برنامه‌های خاصی داشته باشد و باید این رویکردهای متفاوت بیان شود تا در نهایت با چکش خوردن تمامی نظرات آنچه به صلاح شهر و مردم است اجرایی شود.

وی با تأکید بر اینکه هدف تمامی اعضای شورا تنها پیشبرد دقیق امورات شهر و رفاه مردم است گفت: هر یک از اعضا که تصور می‌کند برنامه او عمران و آبادانی بیشتری برای شهر به همراه دارد می‌تواند با دلایل منطقی و متقن دیگران را مجاب به پذیرش برنامه‌های خود کند.

منتخب مردم در چهارمین دوره شورای اسلامی شهر سنندج افزود: تمامی برنامه‌های ارائه شده به شور گذاشته می‌شود تا خروجی جلسات در راستای هدف والای خدمت باشد.

شریعتی جایگاه شورا در جامعه را مهم دانست و گفت: شوراهای اسلامی به عنوان مجالس محلی، نقش خطیری در راستای حرکت رو به جلوی منطقه و خطه خود ایفا می‌کنند.

وی پیرامون برخی شایعات مبنی بر اینکه برخی اعضای شورا از شهرداری پول‌های غیرقانونی دریافت می‌کنند با رد این اتهامات اظهار کرد: این صحبت‌ها تنها شایعاتی است که متأسفانه در میان برخی رواج دارد.

عضو شورای شهر سنندج با بیان اینکه خود من نیز این شایعات را شنیده‌ام تصریح کرد: این حرف‌ها کاملا بی‌پایه و اساس است چرا که هیچ یک از اعضای شورا چنین نیستند.

شریعتی افزود: شاید عده‌ای می‌خواهند اعضای شورا را تخریب کنند و من با قاطعیت اینگونه شایعات را تکذیب می‌کنم.

وی ایجاد تعامل مناسب بین اعضای شورا و همچنین بین شورا و شهرداری و سایر دستگاه‌ها را ضروری عنوان کرد و افزود: باید با به دست آوردن جایگاه واقعی شورا نسبت به رفع مشکلات شهر عمل کنیم.

عضو شورای شهر سنندج در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی شهروندان از خدماتی ارزنده و سزاوار آنها در سنندج فراهم شود.

انتهای پیام/79012‌/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول