اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقاد عضو سابق شورای دوگنبدان از برگزاری تودیع و معارفه شهرداران

سخنگوی سابق شورای کهگیلویه و بویراحمد از روند برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان انتقاد کرد.

انتقاد عضو سابق شورای دوگنبدان از برگزاری تودیع و معارفه شهرداران

کوکب حاتمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان اظهار داشت: دیروز و طی مراسمی در محل فرمانداری این شهرستان مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان که بیشتر شبیه مراسم معارفه بود؛ برگزار شد.

وی ضمن تبریک به اعضای شورای شهر دوگنبدان برای حسن انتخاب اردوان زینل‌زاده به عنوان شهردار جدید دوگنبدان افزود: ما نیز به عنوان اعضای سابق شورای اسلامی شهر دوگنبدان دوست داشتیم در این مراسم حضور داشته باشیم و به صورت حضوری مراتب تقدیر و تبریک خود را به شهرداران سابق و جدید اعلام کنیم.

دعوت از شهردار سابق در روزی که وی در گچساران نبود، سئوال‌‌انگیز است

حاتمی با انتقاد از روند برگزاری مراسم تودیع و معارفه شهرداران سابق و جدید دوگنبدان ابراز داشت: مشخص نیست چرا  و به چه منظوری دست‌اندرکاران، این مراسم را به سرعت و با عجله برگزار کردند؛ آن هم در روز انتخاب موسی خادمی به عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد توسط هیئت وزیران، آغاز هفته دفاع مقدس و مسئله دیگر نیز عدم دعوت از شورای دور سوم و دعوت غیرمتعارف از شهردار سابق دوگنبدان بود که جای سئوال دارد.

عضو شورای اسلامی شهر دوگنبدان در دور سوم تصریح کرد: دست‌اندرکاران برگزاری مراسم تودیع و معارفه پیش از ظهر همان روز به شهردار سابق دوگنبدان که در گچساران حضور نداشت اطلاع دادند و به دیگر مسئولان نیز ساعتی پیش از برگزاری جلسه اطلاع‌رسانی شده بود.

حاتمی در ادامه با کنایه نسبت به اطلاع‌رسانی غیر متعارف از شهردار سابق دوگنبدان یادآور شد: عزرائیل هم اگر قصد گرفتن جان کسی را داشته باشد، چند مدتی به او مهلت داده و چند روزی او را در بستر بیماری آماده مرگ می‌کند که متأسفانه این آقایان از عزرائیل نیز سبقت گرفته بودند.

به حکم ادب باید از شورای دور سوم نیز دعوت به عمل می‌آمد

وی با بیان این‌که ادب حکم می‌کرد که از  اعضای دور سوم و شهردار سابق تشکر و قدردانی به عمل می‌آمد، متذکر شد با توجه به عنوان مراسم که نخست تودیع و بعد معارفه باید صورت می‌گرفت.

حاتمی با تأکید بر این پرسش که دست‌اندرکاران مراسم تودیع و معارفه چه عجله و هدفی داشتند، اضافه کرد: آقایان از شهرداری که توسط شورا انتخاب شده بود توقع کسب چه امتیازی داشتند؛ آن هم در نخستین روز هفته دفاع مقدس که از ارزش‌ها و اندیشه‌های امام راحل و شهدا است.

حاتمی با بیان اینکه از انتخاب اردوان زینل‌زاده به عنوان شهردار دوگنبدان بسیار خرسند و خوشحال هستیم، خاطرنشان کرد: وی فردی توانا بوده که توانایی‌های خود را در سال‌های دور در شهرداری دوگنبدان نشان داده همچنین به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نشان داده‌اند که توانایی موفقیت در عرصه‌های مختلف را دارد.

این عضو سابق شورای سوم شهر دوگنبدان با طرح این پرسش که مگر چه اتفاقی افتاده که حضور شورا و شهردار در مراسم تودیع و معارفه برای بعضی‌ها گران تمام شده بود، اذعان داشت: ما آمادگی انتقال تجربیات خود به شورای دور چهارم و شهردار جدید هستیم، اما دلیل حساسیت بعضی افراد را نمی‌دانم؛ حساسیتی که انسان مرده را به حرف وا می‌دارد.

انتهای پیام/82001/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول