اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر قزوین مشخص شدند

هیئت رئیسه کمیسیون‌های تخصصی داخلی شورای اسلامی شهر قزوین با انتخاب اعضای هر یک از کمیسیون‌ها مشخص شدند.

هیئت رئیسه کمیسیون‌های شورای شهر قزوین مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، علی صادقی نیارکی، سید کاظم مجابی و محمدرضا صدیقی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب ‌رئیس و دبیر کمیسیون اداری مالی و فرج‌الله فصیحی رامندی، حسین صلح‌جو و حکمت‌الله داوودی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون خدمات شهری انتخاب شدند.

همچنین حسین غیاثوند، مریم نخستین و علی صادقی نیارکی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب‌رئیس و دبیر کمیسیون شهرسازی، سید کاظم مجابی، شهلا عطایی و فاطمه اشدری به ترتیب به عنوان رئیس نایب رئیس و دبیر کمیسیون بهداشت، سلامت و محیط زیست از سوی اعضای هر یک از کمیسیون‌های فوق انتخاب شدند.

بنابراین گزارش، علی فرخ‌زاد، حسین غیاثوند و علی صادقی نیارکی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب‌ رئیس و دبیر کمیسیون فنی و عمران و احد چگینی، حکمت‌الله داوودی و علی صادقی نیارکی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب‌ رئیس و دبیر کمیسیون املاک و توافقات مشخص شدند.

در این گزارش آمده است: صلح‌جو، اشدری و چگینی به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و عطایی، نخستین و اشدری به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون امور بانوان و خانواده انتخاب شدند.

براساس گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر قزوین، اشدری، فصیحی رامندی و داوودی به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون پیگیری و نظارت و داوودی، غیاثوند و نخستین به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون حمل و نقل و ترافیک و صدیقی، چگینی و مجابی نیز به ترتیب به عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیر کمیسیون شورایاری‌ها انتخاب شدند.

انتهای پیام/2667/ز/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول