اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید اردبیل:

صیانت از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، سلامت انقلاب را تضمین می‌کند

رئیس بسیج اساتید دانشگاه‌های استان اردبیل گفت: صیانت از فرهنگ دفاع مقدس سبب شده تا ارزش‌های حقیقی اسلام و آرمان‌های اصیل عاشورایی نمود و جلوه پیدا کرده و بیش از هر زمان دیگر فرهنگ شهادت‌طلبی ترویج پیدا کند.

صیانت از فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس، سلامت انقلاب را تضمین می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرتضی ابراهیمی عصر امروز در نشست بصیرتی اساتید بسیجی دانشگاه‌های استان اردبیل اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران امروز در سنگر دفاع از حقانیت و ارزش‌های متعالی به نقطه تحولی و عنصر پیش رونده تبدیل شده که باید به دقت و شایستگی اعلام کرد که جمهوری اسلامی ایران امروز در سایه فرزندان رشید و برومندش در سنگرهای مختلف توانسته است دشمنان را به حیرت و تعجب وادار کند.

وی با برشمردن شاخصه مهم دفاع مقدس به عنوان یک حرکت مردمی و برخاسته از متن جامعه تصریح کرد: وجه تشابه دوران دفاع مقدس و امروز حیلت دشمنان است به طوری که آنها سعی می‌کنند به اشکال مختلف اسلام و باورهای حقیقی آن را زیر سئوال برده و خدشه‌دار کنند.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: دشمن در دوران دفاع مقدس قصد داشت انقلاب اسلامی را با شکستی حقیقی روبه‌رو کند و امروز نیز در سنگری دیگر با ترفندها و تهدیدهای گوناگون سعی در مقابله با نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.

این مسئول با بیان اینکه حرکت مردم در تمام عرصه‌ها یکی از ملاک‌های موفقیت و حرکت رو به جلوی نظام است، اضافه کرد: همان‌گونه که ملت ایران در جنگ هشت ساله به رهبری امام راحل پیروز میدان شدند اکنون نیز در عرصه اقتصاد مقاومتی به تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب موفقیت آنها تضمین شده است.

وی در ادامه سخنان خود با یادآوری اینکه حیله و نقشه دشمنان هرگز در برابر اراده و گام‌های استوار این ملت تغییر پیدا نمی‌کند، بیان کرد: آنها ایرانی ذلیل شده، خوار و متواضع در برابر خودشان می‌خواهند اما این آرزو را به گور می‌برند چرا که این ملت فرهنگی به عظمت عاشورا و نهضت کربلا دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، رئیس بسیج اساتید استان با انتقاد از کسانی که در صدد به راه انداختن طرح دوستی با شیطان بزرگ آمریکا هستند، یادآور شد: آمریکا هیچ وقت و در هیچ مذاکره‌ای قابل اعتماد نیست چرا که در این 34 سال تلاش کرده تا از پشت خنجر بزند و آرمان ملت ایران را تضعیف کند.

ابراهیمی در پایان سخنان خود به اساتید دانشگاه‌ها توصیه کرد نسل آینده به ویژه دانشجویان را با ابعاد فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس بهتر از هر زمان دیگر آشنا کنند و اجازه ندهند حرکت عظیم ملت ایران متوقف بماند.

انتهای پیام/62001/ط30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول