اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر زنجان:

شهردار زنجان از حمایت کامل اعضای شورای شهر برخوردار است

رئیس شورای شهر زنجان گفت: شهردار زنجان از حمایت کامل اعضای شورای شهر برخوردار است.

شهردار زنجان از حمایت کامل اعضای شورای شهر برخوردار است

آراض ضیایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: همه اعضای شورای شهر به اتفاق از شهردار جدید زنجان حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

وی به نحوه انتخاب شهردار زنجان اشاره کرد و افزود: برای انتخاب شهردار زنجان 44 شاخص مورد بحث و بررسی اعضای شورای شهر زنجان قرار گرفت.

رئیس شورای شهر زنجان با بیان اینکه بر اساس ماده 71 قانون وظایف تشکیلات شوراها باید اعضای شورای شهر شهردار را انتخاب کنند، یادآور شد: بعد از مراسم تحلیف اولین اولویت شورا انتخاب شهردار بوده است.

وی از تشکیل جلسه هر هفته چهارشنبه شورای شهر برای بررسی شاخص‌های شهردار زنجان خبر داد و متذکر شد: به صورت هفتگی جلسات منظمی برای بررسی شاخص‌های مهم انتخاب شهردار برگزار شده است.

ضیایی با بیان اینکه بعد از یک هفته فعالیت مستمر 44 شاخص مهم برای انتخاب شهردار احصاء شد، یادآور شد: بعد از بحث‌های مختلف این شاخص‌ها در 12 عنوان جمع‌بندی شد.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به معرفی یک نفر توسط هر کدام از اعضای شورای شهر برای تصدی شهرداری زنجان، خاطرنشان کرد: در مجموع 18 نفر کاندید برای شهردار زنجان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه در بین این 18 نفر دکتر امین و آقای یگانه نیز بودند، اظهار داشت: اعضای شورای شهر از این 18 نفر برنامه‌های خود را خواستار شدند.

ضیایی با بیان اینکه این 18 نفر به سوالات طرح شده اعضای نیز پاسخ گفتند، افزود: با توجه به برنامه‌ها و پاسخ سوالات از سوی این کاندیداها نظرات بررسی و مورد تحلیل قرار گرفت.

رئیس شورای شهر زنجان با اشاره به لیست نهایی دو نفره از این کاندیداها، عنوان کرد: در نهایت بعد از بررسی و بعضاً کناره‌گیری برخی کاندیداها دو نفر به عنوان کاندید نهایی باقی ماندند.

وی با بیان اینکه نهایتاً آقای دکتر امین با رای اکثریت به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد، افزود: دکتر امین توسط یکی از اعضای شورای شهر معرفی شده بود.

ضیایی به سوابق اجرایی و مدیریتی شهردار زنجان اشاره کرد و گفت: شهردار زنجان تجارب بسیاری در شهرداری تهران کسب کرده است که می‌تواند برای شهر زنجان بسیار موثر باشد.

رئیس شورای شهر زنجان بر لزوم حمایت از شهردار زنجان تاکید کرد و گفت: همه اعضای شورای شهر حتی آن‌هایی که به ایشان رای نداده‌اند یک صدا و یک رای از ایشان حمایت می‌کنند.

وی، بومی بودن ایشان را یک نقطه قوت برای شهر زنجان برشمرد و تاکید کرد: سوابق اجرایی در مدیریت شهری تهران و زنجانی بودن، شاخص‌های مهمی برای شهردار زنجان است.

ضیایی با بیان اینکه فعالیت در کلانشهر تهران موجب تجارب زیادی می‌شود، افزود: فعالیت در کلانشهر موجب فعالیت موثرتر در شهر زنجان خواهد شد.

رئیس شورای شهر زنجان به جلسات مشترک اعضای شورای شهر با شهردار زنجان اشاره کرد و یادآور شد: در جلسات مشترک نسبت به دیدگاه‌های شهردار زنجان آگاهی پیدا شده است.

وی با تأکید بر مناسب بودن برنامه‌های اولویت‌دار شهردار زنجان، اذعان کرد: برنامه‌هایی که شهردار زنجان ارائه داده است مناسب و برای توسعه شهر موثر خواهد بود.

ضیایی همچنین به دیدگاه‌های شهردار زنجان اشاره کرد و گفت: توجه به نظرات مردم، محرومیت‌زدایی از شهر و توجه به همه مناطق شهری و گسترش عدالت در همه مناطق شهر از جمله مهم‌ترین دیدگاه‌های شهردار زنجان است.

انتهای پیام/73007/ذ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول