اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مرحله یک شانزدهم جام حذفی کشور صورت می‌گیرد

الوند در همدان میزبان استقلال و تالار وحدت در تهران میهمان راه آهن

برنامه مرحله یک شانزدهم مسابقات جام حذفی کشور مشخص شد که طی آن وضعیت مکان بازی‌های نمایندگان فوتبال همدان مشخص شد.

الوند در همدان میزبان استقلال و تالار وحدت در تهران میهمان راه آهن

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال جام حذفی کشور گرامیداشت آزادسازی خرمشهر در ورود تیم‌های لیگ برتر وارد مرحله جدید و حساسی شده است.

در این مسابقات که 103 تیم حضور داشتند که طی آن در جدول تک‌حذفی 33 تیم قهرمانان جام حذفی استان‌ها، 28 تیم لیگ دسته دوم، 26 تیم لیگ دسته اولی و 16 تیم لیگ برتری قرار گرفتند که طی چهار مرحله تیم‌ها با انصراف یا مسابقه مستقیم حذف شدند و در نهایت 32 تیم به مرحله پنجم و یک شانزدهم نهایی راه پیدا کردند.

در مسابقات جام حذفی کشور، استان همدان با سه نماینده حضور داشت که با انصراف تیم پاس تنها تیم‌های تالار وحدت و الوند در گردونه مسابقات باقی ماندند و پیگیر مسابقات خود شدند.

تیم فوتبال تالار وحدت که به عنوان قهرمان جام حذفی استان در این مسابقات حاضر شده و در هیچ سطحی از مسابقات لیگی حضور ندارد با خوش‌شانسی توانست در بین 32 تیم برتر ایران قرار بگیرد.

شاگردان محمود الماسی در مرحله اول با انصراف نماینده فوتبال آذربایجان‌شرقی تیم آذرکوثر تبریز به راحتی حریف تیم فوتبال تیس چابهار شدند.

در مسابقاتی که در زاهدان انجام شد نماینده فوتبال همدان مسافتی بالغ بر 3 هزار کیلومتر را رفت و برگشت تا با شکست حریف خود در زاهدان جواز حضور در مرحله سوم را بگیرد.

در دو مرحله بعدی تیم‌های نبرد شهرکرد و گل‌گهر سیرجان حریفان تیم تالار وحدت با انصراف راه را برای صعود بی‌دردسر نماینده تیمی همدانی باز کردند تا بتوانند به عنوان لوک خوش‌شانس فوتبال ایران لقب بگیرند.

بر اساس قرعه‌کشی که توسط سازمان لیگ فوتبال کشور برگزار شد تیم تالار وحدت همدان باید در این مرحله برابر تیم راه‎‌آهن سورینت تهران در ورزشگاه اختصاصی این تیم در شهرک اکباتان این شهر به میدان برود.

دیگر نماینده استان همدان در جام حذفی، تیم فوتبال الوند که در نخستین گام در این رقابت‎‌ها با وجود سختی راه و گرما و اختلاف ارتفاع شهر اهواز دست به کار بزرگی زد و با تک‌گل قاسم اکبری تیم ملی و حفاری ایران را در خانه شکست دادند.

بر اساس قرعه، شاگردان رضا طلایی‌منش باید برابر دیگر تیم اهوازی استقلال صنعتی خوزستان به میدان برود و در همدان و در ورزشگاه قدس این شهر باید از حریف جنوبی خود پذیرایی کند.

به دلیل فشردگی مسابقات لیگ برتر و مشخص نبودت چهره چند تیم در این مرحله زمان دقیق برگزاری مسابقات در هفته آینده مشخص خواهد شد.

تیم‌های فوتبال همدانی در مسابقات جام حذفی در چند مورد شگفتی‌ساز بودند و خوش‌شانسی تیم تالار وحدت و میزبانی تیم الوند شاید امسال هم شگفتی‌سازی همدانی را در این مسابقات رقم بزند.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول