اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در فوتبال جام حذفی کشور صورت گرفت

صعود تالار وحدت همدان به مرحله چهارم جام حذفی ایران

تیم فوتبال تالار وحدت همدان به عنوان یکی از نمایندگان استان در مسابقات جام حذفی با انصراف حریف شهرکردی خود به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کرد.

صعود تالار وحدت همدان به مرحله چهارم جام حذفی ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات جام حذفی کشور در دور سوم امروز یکشنبه 24 شهریور در شهرهای مختلف آغاز خواهد شد تا چهره‌های تیم‌های صعودکننده به مرحله بعد مشخص شود.

در این مسابقات که 103 تیم حضور دارند 33 تیم قهرمانان جام حذفی استان‌ها، 28 تیم لیگ دسته دوم، 26 تیم لیگ دسته اولی و 16 تیم لیگ برتری خواهند بود که طی هشت دور با هم رقابت خواهند کرد.

استان همدان در این رقابت‌ها با سه تیم حضور داشت که با انصراف تیم پاس تنها تالاروحدت به عنوان قهرمانی جام حذفی و الوند نماینده دسته یکی حضور دارند و باید برابر رقبای خود صف‌آرایی کنند.

تیم تالار وحدت همدان که به عنوان قهرمان جام حذفی استان در این رقابت‌ها حضور دارد در دو مرحله قبل موفق شد به خوبی عبور کند و به مرحله سوم این مسابقات راه یابد.

این تیم فوتبال در مرحله نخست میزبان تیم آذرکوثر تبریز بود که با انصراف قهرمان استان آذربایجان‌شرقی به مرحله بعد و حریف تیم تیس چابهار نماینده استان سیستان و بلوچستان شد.

در مرحله دوم تیم تالار وحدت همدان موفق شد با حساب پنج بر چهار حریف خود را در خانه مغلوب کند و با اقتدار به مرحله سوم پا بگذارد و برای رویایی با تیم نبرد شهرکرد آماده شود.

تیم تالار وحدت در حالی که برای سفر به بام ایران و مصاف با تیم فوتبال نبرد شهرکرد آماده می‌شد از انصراف این تیم باخبر شد و با کنسل شدن سفر به این شهر جواز حضور در مرحله چهارم را به راحتی دریافت کرد.

شاگردان محمود الماسی که در حال حاضر و در لیگ برتر استان همدان عنوان صدرنشینی را در اختیار دارد در مرحله چهارم باید از اعتبار و آبروی فوتبال همدان دفاع کند.

تیم تالار وحدت همدان در مرحله بعد باید با تیم گل‌گهر سیرجان مبارزه کند که زمان این مسابقات از سوی سازمان لیگ مشخص نشده است.

شگفتی‌سازی تیم‌های فوتبال در جام حذفی ایران و پیروزی بر تیم‌های قدر و لیگ برتری بارها اتفاق افتاده که امیدواریم تیم تالار وحدت همدان نماینده شایسته‌ای برای فوتبال استان باشد و در مصاف با تیم‌ها و حریفان خود در جام حذفی شگفت‌ساز شود.

انگیزه و استفاده از بازیکنان 100 درصد بومی و تیم‌داری بخش خصوصی در باشگاه تالار وحدت شاید عامل انگیزشی خوبی برای تحقق رویاها و آرزوهای مردم همدان در فوتبال ایران باشد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول