اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان مطرح کرد

سفر به اهواز با 2 تیم/ شگفتی‌سازی همدانی‌ها در جام حذفی سابقه دارد

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان گفت: برگزاری 2 بازی در عرض 5 روز، کار را برای ما سخت کرده به همین دلیل سعی می‌کنیم از همه نفرات موجود در تیم استفاده کنیم.

سفر به اهواز با 2 تیم/ شگفتی‌سازی همدانی‌ها در جام حذفی سابقه دارد

رضا طلایی‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در همدان اظهار داشت: تلاقی مرحله چهارم جام حذفی و شروع مسابقات لیگ دسته اول برای تیم الوند بسیار بد رقم خورد.

وی ادامه داد: اردوزنی شش روزه در یک شهر کار را از نظر حرفه‌ای برای ما سخت کرده است.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با اشاره به اینکه تمرینات خود را طبق برنامه از زمان خوبی شروع کردیم و شرایط بدنی بازیکنان در حد مطلوبی است، ادامه داد: البته به نظر می‌رسد اختلاف ارتفاع و دما باعث خواهد شد تا در این دو مسابقه با افت محسوسی حاضر شویم.

وی با اشاره به برد یک بر صفر برابر نماینده فوتبال کیش در نخستین گام در مسابقات جام حذفی ابراز داشت: خوشحالیم که توانستیم در یک بازی خانگی و در مرحله نخست در جام حذفی موفق شویم.

به گفته طلایی‌منش تیم‌های همدانی در جام حذفی در بیشتر مواقع شگفتی‌ساز شدند و حذف تیم پرسپولیس تهران در همدان توسط تیم‌های همدانی یکی از این اتفاقات است و شگفتی‌سازی الوند در جام حذفی امسال دور از دسترس نیست.

وی در ادامه با اشاره به مسابقه حساس تیمش برابر ملی‌حفاری اهواز در چارچوب مسابقات جام حذفی عنوان کرد: بازی در اهواز و برابر تیم‌های خوزستانی سختی‌های خاص خودش را دارد، اما سعی کردیم با تیمی متفاوت و برای کسب پیروزی به میدان برویم.

سرمربی تیم فوتبال الوند همدان با بیان اینکه اعلام دیرهنگام برنامه مسابقات و همزمانی مسابقات حذفی با لیگ باعث شد تا در بحث بلیت هواپیما مشکل پیدا کنیم، افزود: برای اینکه بتوانیم استراحت خوبی داشته باشیم و خستگی مسافت 640 کیلومتری همدان تا اهواز تأثیر منفی بر روی بازیکنان نداشته باشد، زودتر به اهواز سفر کردیم.

وی ادامه داد: با تیمی کامل و نفرات اضافی به خوزستان می‌رویم تا به کارگیری همه بازیکنان، شرایط را برای کسب نتیجه و امتیاز در دو بازی حساسی که پیش رو داریم، فراهم کنیم.

طلایی‌منش با اشاره به اینکه فوتبال ایران، روی الوند همدان حساب ویژه‌ای باز کرده، تصریح کرد: امسال دو هدف بزرگ در سر داریم، نخست آنکه ثبات سال گذشته را حفظ کرده و دوم آنکه با پوشش کم‌تجربگی‌ها، صد در صد به صعود فکر کنیم و این تفکر برای مسابقات جام حذفی هم صدق می‌کند.

وی با ابراز خرسندی از نقل و انتقالات و یارگیری مناسبی که با بودجه باشگاه هم‌خوانی داشته، یادآور شد: تیمی که امسال به نام الوند همدان روانه مسابقات شده نسبت به سال گذشته بهتر و هجومی‌تر بسته شده است.

سرمربی تیم فوتبال الوند تأکید کرد: سعی شده تا بازیکنان بومی همدانی جایگاه بهتر نسبت به قبل داشته باشند.

وی گفت: عدم تغییر در کادر فنی و حضور مربیان صد در صد بومی عرق خاصی را بین بازیکنان ایجاد کرده که این اتحاد و هم‌دلی باعث موفقیت‌های بیشتر فوتبال همدان خواهد شد.

طلایی‌منش ادامه داد: تعدادی از بازیکنان تیم در حین تمرینات بدنسازی و همچنین بازی نخست برابر معاونت ورزشی کیش، دچار مصدومیت شدند که کادر پزشکی تیم برای هر چه زودتر رسیدن این چند بازیکنان به بازی، تلاش می‌کند.

وی با بیان اینکه تلاش ما برای حفظ آبروی فوتبال همدان بوده است، اظهار داشت: امیدواریم مسئولان ارشد استان با حمایت معنوی خود مانع از دلسردی بخش خصوصی شوند، زیرا این مجموعه در راه تیم‌داری حرفه‌ای پا پیش گذاشته است.

تیم فوتبال الوند همدان در چارچوب مرحله چهارم مسابقات جام حذفی کشور امروز شنبه 30 شهریورماه از ساعت 16 برابر تیم ملی‌حفاری اهواز قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/89020/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول