اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان:

برای دفاع از اعتبار فوتبال همدان دست به هر کاری می‌زنیم

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان با بیان اینکه حضور در جام حذفی برای دفاع از اعتبار فوتبال همدان بوده است، گفت: برای حفظ آبروی ورزش استان از هیچ کاری دریغ نمی‌کنیم.

برای دفاع از اعتبار فوتبال همدان دست به هر کاری می‌زنیم

محمود الماسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان در مورد بازی تیمش برابر تیم تیس چابهار اظهار داشت: خوشحالیم که با قهرمانی در جام حذفی استان به عنوان نماینده فوتبال همدان به مسابقات جام حذفی کشوری راه پیدا کردیم.

وی افزود: در دور نخست هم در حالی که تا شب مسابقه قرار بود نماینده آذربایجان شرقی تیم آذرکوثر تبریز به همدان برای انجام بازی سفر کند با انصراف این تیم راهی دور دوم مسابقات جام حذفی شدیم.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان اضافه کرد: بیش از 24 ساعت و چیزی بالغ بر یک هزار 600 کیلومتر سختی مسیر را از غرب کشور تا جنوب‌ شرقی ایران را به جان خریدیم تا از اعتبار و آبروی همدان دفاع کنیم.

به گفته وی در حال حاضر همه بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای صعود به دور سوم مسابقات جام حذفی کشور نیز هم‌قسم شده‌ایم.

الماسی ادامه داد: عصر دیروز یک جسله تمرین در چمن مصنوعی محل برگزاری مسابقه انجام دادیم و برای رویارویی با نماینده چابهار هیچ مشکلی نداریم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ورزش همدان مبنی بر اینکه بازیکن مصدوم یا محروم در ترکیب برای این بازی در تیمش وجود دارد یا خیر؟ ابراز داشت: با توجه به عدم حضور تیم میهمان در دور نخست، هیچ بازیکن محرومی نداریم، فقط پوریا عظمیی یکی از بازیکنان جوان تیم آسیب‌‌دیدگی دارد که احتمالاً به این بازی نخواهد رسید.

سرمربی تیم فوتبال تالار وحدت همدان ابراز داشت: با داشتن بازیکنان بومی می‌توانیم ثابت کنیم که یک تیم در سطح لیگ استانی توانایی پدیده شدن را در فوتبال ایران دارد که امیدواریم با لطف خدا و دعای مردم همدان سربلند از زاهدان برگردیم.

تیم فوتبال تالار وحدت همدان موفق شد در دور نخست موفق شد با انصراف تیم آذرکوثر تبریز با حساب سه بر صفر پیروز شد و به دور دوم صعود کرد.

مسابقه بین دو تیم تیس چابهار و تالار وحدت همدان عصر امروز سه‌شنبه ساعت 16:15 در ورزشگاه المپیک زاهدان برگزار خواهد شد و تیم پیروز این بازی به دور سوم مسابقات جام حذفی جام آزادسازی خرمشهر صعود خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول