اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با انصراف گل‌گهر سیرجان در جام حذفی

تیم تالار وحدت همدان لوک خوش‌شانس فوتبال ایران لقب گرفت

تیم فوتبال تالار وحدت موفق شد با انصراف دسته اولی خودش در جام حذفی بدون دردسر راهی مرحله پنجم این مسابقات شود.

تیم تالار وحدت همدان لوک خوش‌شانس فوتبال ایران لقب گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات جام‌ حذفی فوتبال ایران که به نام جام آزادسازی خرمشهر نام گرفته امروز با انجام چند بازی در شهرهای مختلف ایران پیگیری شد.

در رقابت‌های جام حذفی امسال  103 تیم حضور دارند که شامل 33 تیم قهرمانان جام حذفی استان‌ها، 28 تیم لیگ دسته دوم، 26 تیم لیگ دسته اولی و 16 تیم لیگ برتری خواهند بود که طی هشت دور با هم رقابت خواهند کرد.

در حالی که مرحله دوم این مسابقات در جریان بود با رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، حدود 20 تیم به دلیل داشتن طلب‌کار مالی و مفتوح بودن پرونده‌های شاکیان در این کمیته، از گردونه این رقابت‌ها کنار گذاشته شدند.

استان همدان در این رقابت‌ها با سه تیم حضور داشت که با انصراف تیم پاس، تنها تالار وحدت به عنوان قهرمان جام حذفی و الوند به عنوان نماینده دسته یکی حضور دارند و باید برابر رقبای خود صف‌آرایی کنند.

تیم فوتبال تالار وحدت همدان یکی از نمایندگان فوتبال همدان در این مسابقات در چهارمین مرحله این رقابت‌های می‌بایست برابر تیم دسته اولی گل‌گهر سیرجان قرار می‌گرفت.

شاگردان محمود الماسی در سه مرحله قبل هم با پشت سر گذاشتن رقبا راهی این مرحله شده بودند که در این مرحله هم با خوش‌شانسی موفق شدند به مرحله بعد صعود کنند تا بر اساس قرعه‌کشی برابر تیم لیگ برتری راه‌آهن سورینت تهران به میدان بروند.

تیم جوان و خوش‌آتیه تالار وحدت همدان در مرحله نخست با انصراف نماینده فوتبال تیم آذرکوثر تبریز راهی مرحله دوم شدند.

در مرحله دوم با طی مسیر یک هزار و 600 کیلومتری همدان تا زاهدان تیم تیس چابهار را در ضربات پنالتی از پیش رو برداشتند تا حریف تیم نبرد شهرکرد شوند.

تیم خوش‌شانس تالار وحدت همدان در مرحله سوم با انصراف تیم شهرکردی مجوز حضور در مرحله چهارم را گرفتند تا حریف تیم گل‌گهر سیرجان شوند.

در حالی که تیم تالار وحدت تا ظهر امروز شنبه برای رویارویی با حریف دسته اول خود تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان آماده می‌شد با انصراف این تیم به راحتی راهی مرحله پنجم این رقابت‌ها شد.

ظهر امروز در حالی که داوران این بازی، ناظر و نماینده اعزامی از فدراسیون فوتبال و همچنین تیم میزبان برای انجام مسابقه حاضر شده بودند خبری از حضور تیم گل‌گهر سیرجان در همدان نبود و در نهایت نتیجه به حساب سه بر صفر به نفع تیم میزبان به پایان رسید.

تیم فوتبال تالار وحدت که تا رسیدن به مرحله چهارم راه سختی را طی کرده بود با انصراف حریف سیرجانی خود موفق شد ضمن صعود برای نخستین بار با یک تیم لیگ برتر مصاف دیدنی داشته باشد.

قرار گرفتن در بین 32 تیم برتر ایران برای نماینده فوتبال همدان افتخاری بزرگ است و این غرور در جایی بزرگتر می‌شود که تیم فوتبال تالار وحدت همدان در هیچ رده لیگی حضور ندارند و در حال حاضر فقط در لیگ برتر استان پیگیر مسابقات خود است.

تیم فوتبال تالار وحدت همدان در مرحله پنجم جام حذفی باید برابر شاگردان منصور احمدزاده قرار بگیرند تا شانس خود را برای ماندن یا حذف در مسابقات جام حذفی ایران امتحان کنند.

تکلیف میزبانی یا میهمان بودن این مسابقات به زودی توسط سازمان لیگ فدراسیون فوتبال مشخص خواهد شد.

----------------------------------

گزارش فرشید گل‌محمدی

----------------------------------

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول